جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 تير 1393     
کاهش تعداد مسافران،حمل و نقل عمومی شهری را به تعطیلی نزدیک کرد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،در سال های اخیر سیستم حمل و نقل عمومی شهرستان Clinton با کسری بودجه مواجه شد اما قانون گذاران از تعطیلی آن ممانعت کردند.نماینده قانون گذار Harry McManus که عضو کمیسیون حمل و نقل این شهر کوچک است گفت:باید دید که این سیستم حمل و نقل تا چه حد مورد نیاز است و اگر بود،باید کسری بودجه آن را بپردازیم.

McManus بیان می کند که کسری بودجه ای معادل 115000 دلار در پایان سال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

کسری اولین بار در سال 2013 اتفاق افتاد که این پروژه نتوانست به مقدار کافی به بودجه دسترسی داشته باشد.

معاون مدیریتی این شهرستان Rodney Brown اعلام می کند که مهم ترین دلایل این امر در 2 سال اخیر کاهش تعداد مسافران بوده است.

در سال 2010 این سیستم روزانه 210000 مسافر را جابجا می کرد،در حالی که در سال 2013 حدود 30000 نفر از اتوبوس کمتر استفاده کردند.برای سال جاری پیش بینی می شود که حدود 165000 تا 170000 مسافر از این سیستم استفاده کنند که این باز کاهشی دیگر در آمار ذکر شده است.

Brown  توضیح می دهد که یکی از دلایل کاهش تعداد مسافران در این ایالت،که سیستم های حمل و نقل برای افراد کم توان ارائه می دهد،استفاده از انواع دیگر حمل و نقل است که امکانات بیشتری را به مردم ارائه می دهد.

در سال گذشته دولت ایالتی طی قراردادی خصوصی مدیریت سیستم حمل و نقل افراد کم توان را به جای سرویس های اجتماعی محلی در دست و در کنار خطوط اتوبوس رانی سیستم های دیگری را برای حمل و نقل عمومی در نظر گرفت.

Brown عنوان کرد که تغییراتی ،سیستم حمل و نقل را در این ایالت تحت تاثیر قرار داده است.

این سیستم در سال گذشته مسافران خود از دانشکده Clinton را نیز از دست داده چرا که اکنون دانشجویان کمتری در خوابگاه ها درPARC زندگی می کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: