جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 تير 1393     
باغ موزه دفاع مقدس مکانی مناسب و در شأن نمایشگاه قرآنی

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز ؛ قائم مقام معاونت خدمات شهری در خصوص خدمات رسانی این معاونت در نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس گفت: نمایشگاه قرآنی امسال، در باغ موزه دفاع مقدس واقع در تپه های عباس آباد، با همکاری مشترک میان شهرداری تهران و وزارت ارشاد انجام پذیرفته است.

منصور باقر صاد رنانی قائم مقام معاونت خدمات شهری در ادامه گفتگو با خبر نگار شهرداری نیوز گفت: در نمایشگاه سال گذشته محوریت مسئولیت ها با وزارت ارشاد بود  اما امسال معاونت خدمات شهری  در تقسیم کاری که با وزارت ارشاد انجام داده است، مسئولیت اجرایی نمایشگاه در حوزه خدمات شهری را برعهده گرفته است و در این زمینه با سایر معاونت های شهرداری همچون معاونت حمل و نقل و نیز نیروی انتظامی و پلیس راهور و .... هماهنگی های لازم را به انجام رسانده است.

وی در ادمه افزود:  با توجه به اینکه در این نمایشگاه سهم معاونت خدمات شهری بیشتر از سال گذشته بوده  و مسئولیت اجرایی به خدمات شهری واگذار شده است، سعی شده است تا در زمینه خدمات رسانی به بازدید کنندگان از نمایشگاه حد اعلی مد نظر قرار گیرد.

باقر صاد  گفت: از محاسن مدیریتی خدمات شهری  در نمایشگاه امسال ،می توان به  انتخاب مکان مناسب با شأن این نمایشگاه اشاره کرد.

قائم مقام معاونت خدمات شهری در خصوص ایجاد امکانات رفاهی در زمینه  حمل و نقل در این نمایشگاه گفت: در بحث حمل و نقل و ایجاد امکانات جهت تسهیل رفت و آمد بازدید کنندگان می توان به هماهنگی های ایجاد شده میان کمیته حمل و نقل شامل؛  معاونت حمل و نقل شهرداری تهران و پلیس راهور نام برد که در این زمینه زحمت زیادی کشدند. 

وی افزود: در 30 نقطه از شهر تهران بیش از 500 دستگاه اتوبوس و ون برای جابه جایی مسافران بازدید کننده از نمایشگاه آماده است. ضمن اینکه مترو تهران تا ساعت 11ونیم شب و نیز اتوبوس های بی آر تی تا ساعت 1 و نیم  شب مشغول سرویس دهی به مسافران هستند.

باقر صاد بیان داشت: در بحث تامین و رعایت بهداشت سرویس های بهداشتی و روشنایی نمایشگاه و نیز ارائه خدمات ایمنی توسط سازمان آتش نشانی و نیز خدمات اورژانس تلاش های معاونت خدمات شهری قابل تقدیر است. در این نمایشگاه با در نظر گرفتن نکات و توجهات زیست محیطی شاهد رعایت نظافت محیطی در سطح بسیار خوبی بودیم. 

وی  گفت: در بحث توزیع روزانه 10 هزار بسته افطاری در سطح نمایشگاه و مساجد خرمشهر و مسجد باغ موزه و آب آشامیدنی خنک توجهات وبرنامه ریزی های  لازم انجام شده است.

باقر صاد در خاتمه اظهار داشت: مهمترین پیام این نمایشگاه علاوه بر موضوعات قرآنی که محور اصلی است،  همدلی و هماهنگی میان مجموعه شهرداری و ارشاد و دستگاه های امنیتی و انتظامی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: