جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 تير 1393     
ارائه تسهیلات نوسازی تا پایان تیر در منطقه 20

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 گفت: زمینه لازم برای مشارکت مالکان بافت فرسوده فراهم است و با رفع موانع وام های تعلق گرفته، املاک قدیمی این منطقه جنوبی به زودی نوسازی می شود.

منصور کتانباف در حاشیه جلسه ای که با حضور استاندار تهران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بعد از 10 ماه تلاش جهادی کارگروه مدیریت شهری شهرری روند آگاه سازی و توجیهی مالکان بافت فرسوده به خوبی انجام شده و در حال حاضر 1000 پلاک ثبتی در مرحله تشکیل پرونده است.

کتانباف با اشاره به اینکه این روند آگاه سازی به دنبال ساعت ها کارگاه آموزشی و جلسات توجیهی باحضور معتمدان محلی، شورایاران، مدیران محله، ائمه جماعات مساجد، ورزشکاران و ...شکل گرفته است اظهار داشت: در تمام جلساتی که با حضور استاندار تهران برگزار شده درخواست اجرای کامل قانون احیای بافت فرسوده در این منطقه را از ایشان خواسته ام که این بار قول مساعدت و رفع موانع پیش روی تسهیلات بانکی املاک بافت فرسوده شهرری را تا پایان ماه داده اند.

وی نوسازی بافت فرسوده به ویژه املاک اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را از اولویت های شهرداری معرفی کرد و گفت: نوسازی بافت فرسوده در شهرری که قبله شهر تهران است و قطب تاریخی و مذهبی پایتخت محسوب می شود علاوه بر مشارکت شهروندان نیاز به همکاری و مساعدت همه جانبه تمامی دستگاه های دولتی دارد.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: اشتغالزایی، تولید ثروت و در نهایت تبدیل تهدید به فرصت های سرمایه گذاری از مهمترین پیامدهای نوسازی بافت فرسوده است که با پیگیری های کارگروه مدیریت شهری شهرستان ری شاهد تحقق بخش عظیمی از آن تا پایان سال خواهیم بود.

این جلسه با حضور استاندار تهران، معاونان برنامه ریزی و امور عمرانی استانداری تهران،معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، شهردار منطقه 20، تعدادی از نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، مدیران کل سازمان های تابعه استان و مدیران اداره های شهرستان ری در محل فرمانداری شهرری برگزار و به بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان پرداخته شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: