جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 تير 1393     
اقداماتی در جهت ارائه خدمات رایگان برای پرکردن اوقات فراغت مردم

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 10 از راه اندازی و آغاز به کار 6 پایگاه تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان با همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و آموزش و پرورش به صورت رایگان با محوریت خانواده در برخی مدارس منطقه خبر داد.

فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر بابیان این که فصل تابستان و اوقات فراغت، فرصتی مناسب برای افزایش توانمندی های دانش آموزان و خانواده های آنان است که باید به بهترین صورت اجرا شود گفت: پایگاه های تابستانی در مدارس دختران پارساییان، مکتب الزهرا (س)، حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) و مدارس پسرانه ارشاد و بیات با رویکرد مهارت آموزی و تقویت نیازهای معنوی، روحی، روانی و  عاطفی خانواده ها در قالب اجرای کلاس ها و برنامه های آموزشی علمی، مذهبی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... برگزار می شود.

وی ارتقای مهارت های فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزان را متناسب با آموزه های تربیت اسلامی از ویژگی های این پایگاه ها برشمرد و تصریح کرد: اجرای طرح نسیم بهشت با مضمون حضور مبلغان و مشاوران مذهبی در کنار دانش آموزان فرصت مناسبی را در عرصه تبلیغی، ترویجی و ترتیبی فراهم می کند و علاوه بر رفع شبهات مذهبی در هویت بخشی اسلامی، ایرانی و ارتباط جوانان و نوجوانان با مساجد و آموزه های دینی تاثیر گذار خواهد بود.

شهردار منطقه با اشاره به نقش نهادهای مسئول و همسویی و هم افزایی آنان در غنی سازی هدفمند اوقات فراغت خاطر نشان کرد: در این برنامه علاوه بر همکاری و مشارکت آموزش و پرورش به صورت ویژه از ظرفیت دبیرخانه تخصصی نخبگان دانشجویی در حوزه اجتماعی و هنری استفاده شده است.

به گفته وی، برپایی کارگاه های آموزش شهروندی با موضوع های خدمات شهری، ترافیک، محیط زیست، حقوق و تکالیف شهروندی و...، ایستگاه های ورزشی، تورهای گردشگری، کلاس های روانشناسی و پیشگیری از رفتارهای پر خطر، مهارت های زندگی، اردوهای گل گشت، برپایی مسابقات مختلف و برنامه های فرهنگی و هنری  و... بخشی از برنامه های تدوین شده در پایگاه های تابستانی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: