جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 تير 1393     
پاسخ کی‌روش به فدراسیون

فارس: پس از به پایان رسیدن کار تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل این روزها بحث ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران به بحث اول فوتبال ایران تبدیل شده است و پس از اینکه بسته پیشنهادی فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کی‌روش به این مربی پرتغالی ارائه شده بر ابهامات این موضوع افزوده شده و در خصوص همکاری یا عدم همکاری کی‌روش با تیم ملی حرف و حدیث‌ها بیشتر شده است.

این بسته پیشنهادی شامل چندین «بند» پنجشنبه شب به کی‌‌روش ارائه شد و این مربی جمعه صبح ابتدا وارد دبی شده و شنبه شب از طریق این شهر در امارات راهی برزیل شد تا دیدارهای نیمه نهایی و فینال جام جهانی را از نزدیک تماشا کند.

بر همین اساس کارلوس کی‌روش در پاسخی کوتاه در خصوص بسته پیشنهادی فدراسیون فوتبال گفت: بسته پیشنهادی فدراسیون فوتبال برای تمدید قراردادم محرمانه و کاملا شخصی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم با توضیحات شما جزئیات قرارداد را برای مخاطبان انتشار دهیم یا خیر، ادامه داد: من هیچ اظهار نظری در این زمینه نمی کنم و باز هم تأکید می‌کنم که بسته پیشنهادی بین من و فدراسیون فوتبال یک امر شخصی و محرمانه به شمار می‌رود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: