جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 دی 1392     
استمرار مدیریت جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری در حمل و نقل شهری

عنایت رهبری نسبت به گسترش مترو نشان دهنده درستی مسیر انتخاب شده است

به گزارش شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به دیدار شهردار تهران، اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری تهران با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: مدیریت جهادی مورد تأکید معظم له با قدرت و قوت استمرار خواهد داشت.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: روحیه خدمت به مردم همان روحیه ای است که دست اندر کاران حمل و نقل شهری با اغتنام فرصت این مهم را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند و با کار و تلاش روزافزون مبتنی بر علم و درایت سعی دارند تا از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی با اعلام این که همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره فرمودند، تهران به عنوان نماد آبادانی کشور الگو و خط دهنده برای شهرهای سراسر کشور است، اظهار کرد: این مهم را در بسیاری از اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک از جمله گسترش مترو، راه اندازی بی آر تی و بهره برداری از پارک های آموزش ترافیک شاهد هستیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که قدردانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خدمات شهرداری تهران، از تمیزی شهر و توسعه فضای سبز و بوستان ها گرفته تا ساخت بزرگراه ها و پل ها و ایجاد فضاهای ورزشی، باعث دلگرمی خدمت گزاران مدیریت شهری در تمام بخش هاست، تصریح کرد: عنایت معظم له نسبت به گسترش مترو نشان دهنده درستی مسیر انتخاب شده است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص گسترش مترو، دست اندر کاران این حوزه را امیدوارتر و با انگیزه تر از گذشته نموده، اضافه کرد: مهندسان و کارگران مترو با دلگرمی هر چه بیشتر، شرایط سخت فعالیت در اعماق تهران را تحمل کرده و تمام تلاش خود را در جهت گسترش مترو به کار خواهند گرفت.

مهندس تشکری هاشمی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص آلودگی هوا و حمل و نقل به عنوان مشکلات تهران، تصریح کرد: برای رفع مشکلات مورد تأکید معظم له، تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت و امیدواریم سایر دستگاه های دست اندر کار نیز برای کاهش و کنترل این مشکلات از مدیریت شهری حمایت کرده و با آن همکاری کنند.

معاون شهردار تهران در پایان این موضوع که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رمز موفقیت و راه غلبه بر مشکلات را در مدیریت جهادی دانسته اند را نشان دهنده انتخاب نقشه راه صحیح از سوی مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم تا با مدیریت جهادی، کار و تلاش بیشتر و حرکت رو به جلو، به مفهوم خدمت گزاری به شهروندان را معنای تازه ای ببخشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: