جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 تير 1393     
اعتبارحاصل ازصرفه جویی دربخش توسعه زیربنایی صرف می شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، منصورکتانباف شهردار منطقه 20 دور دوم بازدیدهای محله به محله خود را از محله شهید غیوری آغاز کرد و پس از بازدید های میدانی در جمع مدیر محله، شورایاران ومعتمدان محلی افزود: سراهای محله پتانسیل خوبی برای ارائه آموزش های شهروندی هدفمند به ویژه در زمینه تفکیک پسماند هستند که با استفاده از این ظرفیت محلی می توانیم مشارکت شهروندان را جلب کنیم.

کتانباف با اشاره به اینکه هم اکنون 25 میلیارد تومان از بودجه منطقه 20 برای حمل زباله هزینه می شود اظهار داشت: با مشارکت شهروندان در امر بازیافت و احتساب تنها30 درصد صرفه جویی در بودجه نگهداشت شهر، 7/5 میلیارد تومان اعتبار به حوزه اجرای پروژه های زیربنایی برمی گردد که نقش بسزایی در توسعه و آبادانی شهر خواهد داشت.

وی به آمادگی مدیریت شهری منطقه 20 برای تحویل سطل های تفکیک پسماند به تمامی مجتمع های مسکونی و اداری اشاره کرد و گفت: با ارائه آموزش های کاربردی، شهروندان را به سمت استفاده بهینه از امکانات فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی و...که در سال های اخیر در سطح منطقه به وجود آمده است بایستی سوق دهیم که ترغیب آنها به استفاده از حمل و نقل عمومی یکی از این موارد است که علاوه بر اثرات زیست محیطی موجب کاهش هزینه های تحمیلی به شهر و صرفه جویی می شود.

کتانباف پیگیری مصوبه های بازدید های میدانی را از مهمترین اولویت های مدیریت شهری برشمرد و افزود: در صورت مشارکت شهروندان در قبال جانمایی، ما آمادگی احداث بازارچه های میوه و تره بار در محله شهید غیوری را داریم.

همچنین بازپیرایی و تقویت روشنایی بوستان جوادائمه، تعریض خیابان فدائیان اسلام و اشتغال و توانمند ساز بانوان سرپرست خانوار محله شهید غیوری از دیگر مصوبات این بازدید میدانی بود که با دستور شهردار منطقه در دستور کار سال جاری شهرداری منطقه 20 قرار گرفت.

دومین دور بازدید های میدانی شهردار منطقه 20 با حضور معاونان، رئیس حراست، رئیس روابط عمومی و شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه 20 و مدیرمحله و شورایاران محله شهید غیوری برگزار شد و این درحالی بود که اولین بازدید میدانی از این محله 5 مصوبه داشت که 2 مورد آن به علت منع قانونی اجرا نشد و 3 مورد دیگر آن عملیاتی شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: