جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 بهمن 1394     
طی سه سال آینده 10 هزار خودروی هیبریدی وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در آیین رونمایی از ناوگان مدرن و پاک شرکت توسعه حمل و نقل کالا و مسافر از ورود خودروهای تویوتا کمری و رنوفلوئنس به ناوگان تاکسیرانی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر تحول بنیادین به نفع شهر و شهروندان درحوزه حمل و نقل صورت گرفته و آن ها شایسته بهترین خدمات هستند همچنین بر همین اساس 50 دستگاه خودروی هیبریدی از جمله تویوتا کمری و رنو فلوئنس وارد ناوگان حمل و نقل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهرداری نیوز ، میثم مظفر با اشاره به اینکه مشکل آلودگی هوا بزرگترین معضل است اظهار داشت: استفاده از سوخت پاک و تردد خودروهایی با استاندارد یورو5 و هیبریدی می‌تواند تحول بزرگی در حل این مشکل ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران خاطرنشان کرد: همچنین طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سه سال آینده  10 هزار خودروی هیبریدی و مدرن وارد چرخه حمل و نقل می‌شود تا چهره شهر را تغییر دهند.

مظفر یا اشاره به همکاری تاکسیرانی برای بهبود وضعیت تاکسی های تهران گفت: 80 هزار تاکسی روزانه 4.5 میلیون مسافر را جابجا می‌کند و در پی آن هستیم که تعداد خودروهای هیبریدی و مدرن را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که فضای كالبدی خودرو تغییر پیدا كند فرهنگ رفتاری تاكسیرانان نیز در كنار ارائه آموزش تغییر پیدا خواهد كرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه بزودی نصب كال سنتر بر روی ناوگان تاكسیرانی تهران آغاز خواهد شد گفت: با نصب برنامه نرم افزاری موبایلی در خودروهای مدرن و ویژه ای كه در ناوگان تاكسیرانی وارد شده دسترسی شهروندان به این خودروها آسان می شود.

 مظفر تصریح کرد : با نصب این برنامه نظام ارزشیابی و نظارت بر عملكرد رانندگان و مدیریت تقاضای سفر نیز به درستی انجام می شود.

 وی اذعان داشت: همچنین ورود خودروهای هیبریدی كاهش مصرف سوخت ، كاهش آلودگی هوا و افزایش راندمان افتصادی را برای تاكسیران به دنبال خواهد داشت.

مهندس مظفر در خاتمه افزود :در گام اول دستگاه‌های کالسنتر بر روی خودروهای مدرن نصب می‌شوند و پس از آن بر روی سایر تاکسی های تهران نصب خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: