جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 بهمن 1394     
بررسی آخرین وضعیت پروژه تقاطع های غیرهمسطح بلوار ایران خودرو با بزرگرا ه‌های فتح و شهید لشگری

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، اقدامات عمرانی انجام شده در جهت ارتقای عملکرد ترافیکی بزرگراه های فتح و شهید لشگری را مثبت و اثرگذار دانست.

مهندس محمد شیری که در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 21 سخن می گفت، با بیان آنکه بزرگراه های فتح و شهید لشگری که به نام جاده های قدیم و مخصوص کرج نیز شناخته می شوند، از مهمترین مبادی ورودی پهنه غرب پایتخت به شمار می روند، افزود: اقدامات مدیریت شهری طی سال های اخیر، این محورهای مهم را از شریان هایی پرترافیک و البته حادثه خیز به بزرگراه هایی سریع و ایمن تبدیل کرده است.

وی با اشاره به پروژه های احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ایران خودرو با بزرگراه های فتح و شهید لشگری به عنوان طرح های راهگشای عمرانی، پروژه های معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 21 را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد وسعت و بافت خاص منطقه 21،  اجرا و بهره برداری از چنین پروژه هایی را ضروری ساخته است.

گفتنی است مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها، در ادامه بازدیدهای میدانی خود از پروژه های عمرانی مناطق، این بار به منطقه 21 رفت تا به اتفاق تیمی از مدیران و کارشناسان واحدهای نظارت میدانی و اسنادی، روند پیشرفت پروژه های عمرانی این منطقه را مورد ارزیابی قرار دهد. در این بازدید به کارگاه پروژه های احداث سرای محله فرهنگیان، مرکز بازآموزی و کارآفرینی بهاران، تقاطع های غیرهمسطح بلوار ایران خودرو با بزرگراه های فتح و شهید لشگری، تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح با خیابان گلها، سرای محله ایران خودرو، سرای محله غزالی و بوستان حضرت خدیجه(س) سرکشی شد و کارشناسان نظارت عالیه اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها در قالب 2 تیم مجزا، وضعیت میدانی و اسنادی این طرح ها را مورد بررسی قرار دادند.

پایش کیفی عملیات احداث ساختمان آزمایشگاه مقیم منطقه، ساختمان شهرک ترافیک و بوستان بانوان از دیگر برنامه های سیزدهمین بازدید میدانی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها از پروژه های عمرانی مناطق 22گانه بود. در این بازدید همچنین پروژه پیاده روسازی محور 45 متری امیرالمومنین(ع) مورد پیمایش میدانی قرار گرفت تا دستورالعمل های فنی اجرای این عملیات، براساس ضوابط نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران ارزیابی شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: