جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 بهمن 1394     
مظفر: 10 هزار خودروی هیبریدی تا 3 سال آینده وارد تهران می‌شود

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران گفت: ورود 10 هزارخودرو هیبریدی و مدرن در سه سال آینده برای شهر تهران پیش بینی شده است.

میثم مظفر مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران در آیین رونمایی از ناوگان مدرن و پاک شرکت توسعه حمل و نقل کالا و مسافر اظهار داشت: مشكل آلودگی هوا مشكل بزرگ شهر تهران و همه كلان شهرهای دنیا است.

وی استفاده از خودروهای سوخت پاك (هیبریدی ) كه استاندارد آلایندگی یوروو5 دارند را تحول بزرگی در شهر دانست و افزود: ورود 10 هزارخودرو هیبریدی و مدرن در سه سال آینده برای شهر تهران پیش بینی شده است.

 مظفر گفت: معتقدیم اگر فضای كالبدی خودرو تغییر پیدا كند فرهنك رفتاری تاكسیرانان نیز در كنار ارائه آموزش تغییر پیدا خواهد كرد .

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران با اعلام این خبر كه بزودی مركز "كال سنتر" تاكسیرانی تاسیس خواهد شد، بیان كرد: با تولید و نصب برنامه نرم افزاری موبایلی در خودروهای مدرن و ویژه ای كه در ناوگان تاكسیرانی وارد شده دسترسی شهروندان به این خودروها آسان می شود.

 وی گفت : با نصب این برنامه نظام ارزشیابی و نظارت بر عملكرد رانندگان و مدیریت تقاضای سفر نیز به درستی انجام می شود.

 مظفر تاكید كرد: بی شك ورود خوردوهای هیبریدی كاهش مصرف سوخت ، كاهش آلودگی هوا و افزایش راندمان افتصادی برای تاكسیران را به دنبال دارد.

 همچنین ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم آلودگی هوا را یكی از دغدغه های شهر تهران عنوان کرد و گفت : باید برای خروج از این بحران ائتلافی بوجود آوریم  .

وی بیان کرد: باید از تردد خودرو های پراید و پیكان كه دارای آلودگی بوده و در شان مردم پایتخت نیست، جلوگیری كرد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: