جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 بهمن 1394     
خط سفید محور هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،  مدیر واحد تخصصی و فضاهای آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه گفت: این جشنواره با هدف افزایش انگیزه و اشتیاق خبرنگاران و فعالیت های اصحاب رسانه جهت ورود به موضوعات حمل و نقل و ترافیک شهری در، 26 بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

عمار سعیدیان فر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به تاریخچه برگزاری جشنواره ترافیک و رسانه اظهار داشت: نخستین جشنواره ترافیک و رسانه در سال 1386 با چاپ فراخوان و تشکیل دبیرخانه در محل سازمان آغاز به کار کرد و همزمان دو کمیته اجرایی و داوری نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره افزود: : اولین جشنواره با هدف تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه در رشته های مرتبط با حمل و نقل شهری و ترافیک و نیز ایجاد انگیزه برای فعالیت گسترده تر خبرنگاران حوزه شهری در 29 بهمن ماه 1386 برگزار شد.

مدیر واحد تخصصی و فضاهای آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران خاطرنشان کرد: در هفتمین دوره برگزاری جشنواره ترافیک و رسانه بر موضوع خط سفید به عنوان نماد نظم و انضباط تمركز شده است.

سعیدیان فر در ادامه گفت: در حال حاضر آثار ارسال شده تا 10 دی ماه جمع آوری شده و 26 بهمن ماه مراسم اعلام نتایج و یا اختتامیه هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه برگزار خواهد شد همچنین کنفرانس خبری این جشنواره نیز در 5 بهمن ماه برگزار می شود .

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون رسانه ارتباطی و آموزش دو رکن اساسی در تغییر باور و تصحیح رفتار جامعه می باشند و می توانند در اصلاح و بهبود رفتارهای ترافیکی موثر باشند.

وی اذعان داشت : برای فعالیت هر چه بیشتر در حوزه ترافیک به وجود آوردن حس رقابت حرفه ای در میان خبرنگاران از طریق تقدیر از آثار برتر ، تعامل بیشتر میان مسئولان حوزه ترافیک و تاکیید براساس اخبار دقیق از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیر واحد تخصصی و فضاهای آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: در این جشنواره رسانه و خبرنگاران، دانشجویان علوم ارتباطات و رشته‌های مرتبط نیز باید امكان حضور در جشنواره را داشته باشند و تا جای ممکن، مشاركت گروه‌های مختلف شهروندان در جشنواره فراهم شود.

سعیدیان فر در پایان اظهار داشت: هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه ، نقش رسانه را در موضوع ترافیک از نظر اجتماعی و نقش خبرنگاران را در بهبود فرهنگ ترافیک مورد بررسی قرار خواهد داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: