جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 بهمن 1394     
«هفت ماهگی» به روایت تصاویر

 

خبرگزاری مهر: فیلم سینمایی «هفت ماهگی» ششمین فیلم بلند سینمایی هاتف علیمردانی است که امسال در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

این کارگردان پیش از این فیلم هایی چون «کوچه بی نام»، «مردن به وقت شهریور»، «به خاطر پونه»، «یک فراری از بگبو» و «راز دشت تاران» را جلوی دوربین برده است.

تهیه کنندگی «هفت ماهگی» را منصور لشگری قوچانی برعهده داشته است که پیش از این با علیمردانی در فیلم سینمایی «کوچه بی نام» همکاری داشت.

«هفت ماهگی» داستان دو خانواده و روابط میان آنها و مسایل اجتماعی این دو خانواده را به تصویر می کشد و در آن بازیگرانی چون فرشته صدرعرفایی، باران کوثری، حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر، هانیه توسلی، محمدرضا علیمردانی و رضا بهبودی حضور دارند.

باران کوثری پیش از این با فیلم سینمایی «کوچه بی نام» و هانیه توسلی با فیلم «مردن به وقت شهریور» با علیمردانی همکاری داشته اند.

«هفت ماهگی» اوایل مهر ماه سال ۹۴ جلوی دوربین رفت و یکی از مهمترین اتفاقاتی که در طول فیلمبرداری «هفت ماهگی» رخ داد، تصادف باران کوثری و وقفه‌ای در فیلمبرداری این اثر سینمایی بود.

نسخه نهایی این فیلم سینمایی آماده شده و به زودی تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر می شود. منصور لشگری قوچانی تهیه کننده این فیلم سینمایی پیش از این اعلام کرده بود که بازیگران «هفت ماهگی» به دلیل بازی متفاوت خود می توانند نامزده‌های سیمرغ بلورین در بخش بازیگری باشند.

علیمردانی پیش از این در بخشی از صحبت های خود گفته بود که سعی کرده است در این اثر سینمایی یک فضای ناتورالیستی را به تصویر کشد، همچنین تمام تلاش خود را کرده است تا نسبت به دیگر فیلم های خود داستانی کاملا بومی و ایرانی را جلوی دوربین ببرد.

اخبار مرتبط



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: