جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 بهمن 1394     
توقف ارائه خدمات حمل و نقل در واشنگتن و مریلند در پایان هفته

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، در حالی که آمریکا در انتظار طوفان برفی بود که گمان می رفت در حدود 1 متر بارش برف داشته باشد، سازمان حمل و نقل منطقه ای واشنگتن و سازمان حمل و نقل عمومی مریلند تصمیم گرفتند سیستم های اتوبوس و مترویی خود را در پایان هفته تعطیل کنند.

سازمان حمل و نقل منطقه ای واشنگتن روز پنج شنبه اعلام کرد طی اقدامی بی سابقه از ساعت 11 صبح روز جمعه فعالیت قطارها و از ساعت 5 بعداز ظهر فعالیت اتوبوس ها را متوقف می کند.

مدیر کل این سازمان، Paul Wiedefeld گفت: "این طوفان ساده نیست و من به تمام شهروندان توصیه می کنم قبل از آغاز طوفان در مکانی امن قرار بگیرند. تمام اقدامات ما در جهت صلاح مشتریان و کارکنانمان است و پس از پایان طوفان و برف روبی مجددا به ارائه خدمات می پردازیم."

هم چنین سازمان حمل و نقل عمومی مریلند نیز پس از نیمه شب جمعه ارائه خدمات خود را متوقف کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی مریلند، Paul Comfort نیز طی بیانیه ای اظهار داشت: "طوفانی عظیم وارد منطقه می شود و سازمان حمل و نقل عمومی مریلند با ابراز توجه به مشتریان خواهان آمادگی، ایمنی و آگاهی آن ها است. بنابراین از قبل برنامه های حمل و نقل خود را اطلاع می دهیم که البته ممکن است بنابر شدت طوفان تغییر کنند. ما به مسافران توصیه می کنیم هر چه سریع تر برای رفتن به مقصد خود اقدام کنند چرا که برنامه های حمل و نقل بنابر شرایط آب و هوایی تغییر می کنند. اقدامات ما در جهت حفظ ایمنی مسافران و کارکنان است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: