جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 بهمن 1394     
رصد ترافیک شمال تهران با 230 دوربین

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،به منظور کنترل شبکه ترافیکی مناطق 1،2 و3 حدود 230 دوربین در معابر سطح این مناطق نصب و تصاویر آنها در مرکز کنترل ترافیک محلی شمال تهران رصد می‌شود.

مهندس عبدالمطلب توجهی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: مرکز مانیتورینگ شمال تهران که مناطق 1،2 و 3 را پوشش می دهد دارای 227 دوربین است که منطقه یک با 98 دوربین بیشترین سهم را از دوربین های نظارتی دارد.

توجهی تصریح کرد: مدیریت وقایع در حوادثی نظیر آب گرفتگی، حریق، بارندگی و یخبندان های شدید، راهبندان های گسترده و غیره در محدودۀ تحت کنترل از وظایف این مرکز است که با اطلاع رسانی فوری به مسئولین منطقه و مرکز کنترل ترافیک تهران و پیاده سازی تصمیمات مدیریتی گرفته شده از مرکز کنترل ترافیک تهران و.... و ارائۀ راهکار مناسب در راستای مرتفع شدن مشکلات هماهنگی های لازم را بعمل می آورد.

وی ارتباط با سایت‌های امداد رسانی حوزه فوق و مدیریت حوادث و سوانح در محدوده مناطق با هماهنگی سازمانهای مرتبط و با هدف کاهش مدت زمان شناسایی، عکس العمل و بازگشت به روند عادی ترافیک، ارائه گزارش های جاری از مشکلات و معضلات ترافیکی سطح مناطق تحت پوشش به مرکز کنترل ترافیک تهران و مسئولان منطقه را از وظایف این مرکز اعلام کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه خاطر نشان کرد: دوربین‌ها در بزرگراه‌ها و معابر پر تردد و خیابان اصلی و ورودی پایانه‌ها نصب شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: