جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 دی 1394     
فعالیت دو اتوبوس برقی جدید در بریستول انگلستان

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، دو اتوبوس برقی جدید ماه ژانویه در شهر بریستول عرض شدند.

First West of England با همکاری سازمان حمل و نقل، شورای شهر بریستول و دانشگاه West of England اتوبوس های بدون آلاینده را در این شهر عرضه می کنند.

این اتوبوس ها با استفاده از تکنولوژی Geo-Fencing GPS در مناطقی با هوای آلوده در حالت کاملا الکتریکی کار می کنند و هیچ گونه آلودگی نخواهند داشت. موتور دیزلی کوچک این اتوبوس ها تنها در مناطقی با کیفیت هوای بهتر کار می کند و صرفا برای شارژ موتور الکتریکی استفاده می شود. تنها پنج دستگاه از این نوع اتوبوس در انگلستان وجود دارد که دو دستگاه آن در بریستول و سه دستگاه آن در لندن هستند. مهندسان و دانشمندان عملکرد و تاثیر زیست محیطی این اتوبوس ها را بررسی خواهند کرد.

این اتوبوس ها با رنگ آبی خود و برچسب های electricity توجه ها را به خود جلب می کنند.

این اتوبوس ها هم چنین روشی منحصر به فرد برای شارژ کردن دارند. وقتی این اتوبوس ها به منطقه Frenchay Campus دانشگاه West of England برسند، یک صفحه مخصوص در زمین به صورت بی سیم آن ها را شارژ می کند.

James Freeman، مدیر اجرایی First West of England اظهار داشت: "بریستول مکانی مناسب برای تست چنین تکنولوژی هایی است. در سال 2015 ما اتوبوس های دارای سوخت بیومتان گرفته شده از مدفوع انسانی را در این شهر آزمایش کردیم و جالب است که این بار نیز تکنولوژی دیگری را در آن تست کنیم."

وی افزود: "این اتوبوس ها تاثیر زیادی بر کیفیت هوا خواهند داشت چرا که مدت زیادی از روز را در حالت تماما برقی فعالیت می کنند. در واقع در محیط هایی که آلودگی هوا بالا است این اتوبوس ها هیچ آلایندگی نخواهند داشت."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: