جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 دی 1394     
حمایت سارا پیلین از دونالد ترامپ

 

خبرگزاری ایسنا: خانم پیلین گفت که "مفتخر" است می‌تواند بر مبارزات ترامپ، که در نظرسنجی‌ها از سایر رقبای حزب پیش است، مهر تایید بزند.
 
پیلین و سناتور جان مک کین در انتخابات سال ۲۰۰۸ از باراک اوباما و جو بایدن شکست خوردند.
 
او علیرغم کناره گیری از عالم سیاست، همچنان صدایی با نفوذ در میان محافظه کاران است.
 
او پس از انتشار بیانیه در حمایت از ترامپ، در یک گردهمایی در ایالت آیووا در کنار این میلیاردر عالم تجارت ظاهر شد.
 
پیلین در میان هواداران شادمان ترامپ گفت: "آیا حاضرید پایتان را برای ترامپ به زمین بکوبید؟"
 
سرمایه گذار اهل نیویورک در مقابل ضمن اشاره به "نفوذ" پیلین گفت حمایت او امتیازی است که خیلی ها برای کسب آن تلاش می‌کنند.
 
ترامپ همچنین گفت که پیلین "محافظه کاری قابل اعتماد" با "کارنامه‌ای درخشان در زمینه اداره دولت با مخارج کم، شدیدا مخالف سقط جنین و معتقد به کوچک بودن دولت است که امکان و آزادی لازم برای رشد و نمو کسب و کارها را فراهم می‌کند."
 
به گزارش بی.بی.سی فقط دو سال از شروع دوره فرمانداری خانم پیلین در آلاسکا می‌گذشت که سناتور مک کین او را نامزد معاونت کرد.
 
او به سرعت به چهره محبوب محافظه کاران بدل شد و در مرکز توجه شدید رسانه‌ها قرار گرفت. اما در مقابل به خاطر حملات لفظی تند به باراک اوباما به همان اندازه از سوی دموکرات‌ها و نیروهای متمایل به چپ در آمریکا مورد سرزنش قرار گرفت.
 
او پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۹ از فرمانداری آلاسکا استعفا داد و از آن زمان به عنوان نویسنده و صاحب نظر سیاسی درآمد فوق‌العاده‌ای داشته است.
 
دختر پیلین پیشتر مقاله‌ای در انتقاد از سناتور تد کروز، رقیب اصلی ترامپ، نوشته بود. پیلین پیشتر لینک این مقاله را توییت کرد.
 
سناتور کروز اما در ستایش پیلین سخن گفت:‌ "بدون حمایت او، من به سنا راه پیدا نمی‌کردم. صرف نظر از اینکه او در سال ۲۰۱۶ چه می‌کند، من هوادار بزرگ او خواهم بود."
 
این اشاره‌ای به پیروزی غیرمنتظره کروز در انتخابات سنا در سال ۲۰۱۲ از جمله با حمایت پیلین است.
 
اولین انتخابات ایالتی به زودی در آیووا برگزار خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: