جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 دی 1394     
اولین پل مکانیزه عابرین پیاده در منطقه 21

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 ، از بهره برداری اولین پل مکانیزه عابرین پیاده این منطقه در بزرگراه فتح – تقاطع بلوار خلیج فارس در هفته جاری خبر داد .

غلامحسین سلمانی معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه،گفت: با توجه به وجود بیمارستان شهید فیاض بخش، شهرک آسمان در شما ل بزرگراه فتح روبروی بلوار خلیج فارس و تراکم بالای جمعیتی در محله ی خلیج فارس به دلیل کاربری های مسکونی در آن، شاهد حجم زیاد تردد عابر پیاده از طریق پل عابر پیاده معمولی با پله های مرتفع و غیر استاندارد بودیم که مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به همراه داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 ضمن اشاره به اینکه، این معاونت از سال 1391 نسبت به امکان سنجی و تغییر کاربری پل مذکور ( تبدیل به پل مکانیزه ) اقدام کرده بود، افزود : در این راستا و پس از اخذ مصوبات لازم نسبت به رفع معارضات موجود مانند تأسیسات برقی فشار قوی و همچنین تسهیلات مورد نیاز، برای نصب پله برقی در سال جاری اقدام شد.

وی در ادامه از نصب 4 ست پله ی برقی با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مدت 3 ماه در بزرگراه فتح – تقاطع بلوار خلیج فارس خبر داد و اظهار داشت: پیرو هماهنگی های صورت گرفته و اتخاذ تدابیر لازم پل مذکور طی چند روز آینده جهت استفاده ی شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

سلمانی در پایان تصریح کرد: ضرورت احداث این پل از سوی شهرداری منطقه 21 بر مبنای درخواست های شهروندان منطقه 18 و 21 از طریق ارسال پیام به سامانه های 137 و 1888 احساس شد که در نهایت با برنامه ریزی های انجام شده و تمهیدات لازم، مدیران شهری در منطقه 21 اقدام به احداث پل مکانیزه در بزرگراه فتح – تقاطع بلوار خلیج فارس ، به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر شهروندان و خدمت رسانی به آنها کرد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: