جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 دی 1394     
460 هزار متر مربع فضای سبز شمال تهران بازپیرایی شد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،به منظور ساماندهی، زیبا سازی و بهسازی بوستان ها و افزایش طراوت و شادابي گياهان 460 هزار متر مربع از  فضاهای سبز شهری شمال تهران بازپیرایی شدند.

مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه اظهار داشت: مهم ترین اثرات فضای سبز در شهرها، کارکردهای زیست محیطی آنها است که با مقابله با اثرات سوء گسترش صنعت و کاربری نادرست تکنولوژی، سبب افزایش کیفیت زیستی شهرها می شوند  از اینرو بازپیرایی این فضا ها علاوه بر ساماندهی فضاهای شهری باعث زیباسازی شهر نیز می شود.

وی افزود: از سال 91 تا پایان سال 93 بیش از 67 نقطه از منطقه بالغ بر 460 هزار متر مربع از فضاهای سبز شهری شامل بوستان ها، میادین، حاشیه بزرگراه ها و مسیل ها ، بلوارها و ...  در منطقه یک بازپیرایی ،بهسازی و ساماندهی شدند.

نوربخش خاطر نشان ساخت: اقدامات اجرا شده شامل بازپیرایی فضای سبز و عملیات کاشت چمن، گل های فصلی، درخت، درختچه، گیاهان پوششی ، عملیات خاکی و... بوده که بیشترین اقدامات اجرایی در بوستان از گل به متراژ 20 هزار و 750 متر مربع ،بوستان مهرگان به متراژ 13 هزار و 600 متر مربع و دره تندرستی به متراژ 7 هزار و 250 متر مربع و بوده است.

وی گفت: بازپیرایی دارای فوایدی از جمله رشد وتغذيه مناسب، افزایش طراوت و شادابي گياهان همچنین مقام سازی فضاي سبز در برابر آفات و بيماريها.برای فضاهای سبز شهری است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: