جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 دی 1394     
کمپینی برای حفظ تراموای قدیمی سیاتل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، یک کمپین شهروندی به منظور حفظ خودروهای تراموای قدیمی George Benson به عنوان بخشی از شبکه تراموای جدید سیاتل در این شهر برپا شده است.

شرکت خصوصی Friends of the Benson Trolleys تلاشی دوساله برای جمع آوری هزینه لازم برای مقاوم سازی این قطارها و به کارگیری آن ها در خطوط تراموای سیاتل در کنار دیگر قطارهای مدرن این شبکه را آغاز خواهد کرد.

سه قطار این تراموا به شهر سنت لوئیس فروخته شده اند تا در خط تراموای قدیمی آن استفاده شوند. این شهر حدود 200 هزار دلار برای خرید قطارها هزینه خواهد کرد.

مدیرکل سابق مترو، Tom Gibbs که مدت زیادی مدافع حفظ این قطارها بوده اظهار داشت: "در حالی که ما ترجیح می دهیم هر 5 قطار قدیمی تراموا را داشته باشیم بر این باور هستیم که اگر بتواینم حداقل دو قطار باقی مانده را وارد شبکه کنیم، میراث George Benson را گرامی داشته ایم و در عین حال ارتباطی بین مناطق تاریخی Chinatown-International District، Pioneer Square و Pike Place Market ایجاد کرده ایم."

Gibbs و دیگر حامیان این تراموا به Friends of the Benson Trolleys کمک می کنند تا به زودی کمپینی برای جمع آوری هزینه لازم برای بازسازی و استفاده از این دو قطار به راه بیاندازند.

این قطارهای قدیمی تراموا پس از خروج از شبکه در سال 2005، در انباری در منطقه Industrial District شهر سیاتل نگهداری می شوند.

این قطارهای تراموای Benson که در ملبورن استرالیا ساخته شده اند در سال 1982 توسط عضو کمیسیون شهری سیاتل، George Benson وارد این منطقه شدند. در سال 1990 خطوط تراموای این شهر از Pioneer Square به سمت Chinatown-International District توسعه یافت و این قطارها در آن زمان مقاوم سازی شدند. در سال 2005 این قطارها از رده خارج شدند. از آن زمان تا کنون طرح های بسیاری برای استفاده مجدد از این قطارها ارائه شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: