جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 دی 1394     
ثبت نام 46 هزار نفر برای دریافت آرم طرح ترافیک 95

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهر تهران از تمدید مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک 95 خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک تا پایان پنجم بهمن ماه تمدید شده است.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز،اظهار داشت: در این راستا متقاضیان فرصت دارند به مدت یک هفته به منظور ثبت نام اینترنتی در سامانه شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir نسبت به ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 95 اقدام نمایند.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان دریافت آرم طرح ترافیک افزود: در حال حاضر بالغ بر 46 هزار خودرو برای دریافت طرح ترافیک ثبت نام کرده اند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهر تهران در ادامه با اشاره به تمدید دوباره ثبت نام آرم طرح ترافیک خاطرنشان کرد: قطعا مهلت اعلام شده آخرین مهلت بوده و تمدید نخواهد شد.

قنبرنژاد با اشاره به مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام گفت: تمامی متقاضیان تنها می توانند تا پایان بهمن ماه سال جاری نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند همچنین دریافت معاینه فنی معتبر و پرداخت عوارض سالیانه نیز از الزامات ثبت نام دریافت آرم طرح ترافیک است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: