جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 دی 1394     
امکانات رفاهی پنجمین پایانه تاکسیرانی شمال شرق تهران به بهره برداری رسید

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از احداث امکانات رفاهی در پایانه تاکسیرانی مغان خبر داد و گفت: همزمان با راه اندازی خط 3 مترو، پایانه مغان نیز با امکانات رفاهی تکمیل و به بهره برداری رسید.

مهدی اناری معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4  گفت: پایانه مغان به عنوان پنجمین پایانه تاکسیرانی منطقه 4 واقع در محله پاسداران، در مساحتی حدود 2000 متر مربع با گنجایش بیش از 340 تاکسی احداث و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مسقف شدن این پایانه افزود: به منظور رفاه حال مسافران و ارتقاء امنیت آنان، علاوه بر احداث سقف پایانه تاکسیرانی مغان، تامین روشنایی این پایانه در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

اناری اضافه کرد: در ادامه فعالیت های رفاهی معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه در پایانه مغان، سرویس بهداشتی و نمازخانه در ضلع شمال غربی پایانه احداث و به بهره برداری رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 خاطر نشان کرد: پایانه تاکسیرانی مغان با 345 تاکسی و 5 خط تاکسی یک خط تاکسی تلفنی با حدود 30 تاکسی نقش بسزایی در جابجایی و انتقال مسافران به نقاط مختلف تهران نقش بسزایی ایفا می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: