جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 دی 1394     
اجرای طرح ویژه حامی بازیافت در ورودی غربی پایتخت

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 از اجرای طرح "حامی بازیافت" در راستای کمپین آسمانی آبی ، زمین پاک خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار و به شکلی ویژه و متفاوت در پایتخت برگزار می شود.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح حامی بازیافت با ابتکار شهرداری ناحیه 2 منطقه و بصورت پایلوت در محله شمشیری در حال اجراست.

وی افزود: در اجرای طرح اعضا شورایاری و مدیریت محله مشارکت ویژه ای داشتند و در قالب آموزش چهره به چهره و بصورت کوچه به کوچه انجام شده است.

شهردار منطقه 9 در خصوص جزئیات طرح حامی بازیافت نیز گفت: به شهروندانی که آموزش چهره به چهره می دیدند ، کارت حامی بازیافت و مخازن آبی ارائه شده و براساس مشارکت شهروندان و به حدنصاب رسیدن سهم مشارکت ، کارت قرعه کشی نیز دریافت کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، ضمن آموزش چهره به چهره به شهروندان در درب منزل به آنان هدیه ای نیز داده می شد و پس از آموزش اهالی هر کوچه ، یک نماینده بازیافت از هر کوچه نیز انتخاب می شد.

حسینی اذعان داشت: نماینده هر کوچه هم مسایل شهروندان و نظرات و پیشنهادات آنان را در اجرای طرح به گوش مسئولان شهرداری رسانده تا مشکلات موجود به حداقل رسیده و طرح با کیفیت بیشتری ادامه یابد.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: قطعا با اجرای طرح به این شکل بازخورد متفاوتی را از شهروندان خواهیم گرفت و با مشارکت دیگر اعضا شورایاری و مدیران محلات ، در دیگر محله های منطقه اجرایی خواهد شد تا تفکیک پسماند به درستی انجام شود.

به گفته وی در راستای تفکیک زباله از مبدا باید اقدامات ویژه ای انجام شود و با مشارکت و همکاری سایر حوزه ها می توانیم در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب و مورد نظر برسیم.  

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: