جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 دی 1394     
میترا حجار به «یادم تورو فراموش» پیوست

به گزارش خبرآنلاین، میترا حجار، حسین یاری، مازیار فلاحی، آتیلا پسیانی و ماه چهره خلیلی، رضا ناجی و خشایار راد در فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» به کارگردانی علی عطشانی بازی می کنند.

فیلمبرداری این فیلم سینمایی از سوم بهمن ماه در تهران آغاز می شود و مازیار فلاحی که پیش از این حضورش در این فیلم به عنوان یکی از بازیگران اصلی قطعی شده بود، موسیقی متن فیلم را می سازد و ترانه ای با همین عنوان نیز در این فیلم می خواند.

«یادم تو رو فراموش» هفتمین فیلم سینمایی عطشانی است که تهیه کنندگی آن را هم خود بر عهده دارد. تمامی لوکیشن های فیلم در تهران انتخاب شده و ۳۵ جلسه فیلمبرداری برای این پروژه سینمایی در نظر گرفته شده است.

این کارگردان در حال حاضر فیلم سینمایی «نقش نگار» را روی پرده سینماها دارد که در دو روز اول نمایش خود نزدیک به ۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.

از جمله عوامل فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» می توان به تهیه کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: وحید مهین دوست، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، مجری گریم: فرزانه زردشت، علی بهرامی فر، طراح  صحنه و لباس: مجید علی اسلام، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، جانشین تهیه کننده: حسام بابایی، صدابردار: محمد شاهوردی، تروکاژ: محمد تیموری، موسیقی متن: مازیار فلاحی، دستیار تهیه کننده: علیرضا یگانگی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران اشاره کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: