جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 دی 1394     
توقف خودروهای سنگین در حاشیه معابر ساماندهی می شود

به گزارش گروه اخبار منازق 22گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از ساماندهی توقف خودروهای سنگین در حاشیه معابر محدوده جنوب غرب تهران خبر داد.

افشین سارویی گفت: با توجه به کاربری قابل توجه بافت صنعتی در جنوب غرب تهران، برطرف کردن مشکل پارک خودروهای سنگین در حاشیه معابر مسکونی در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه قرار گرفت.

وی افزود: این حوزه نسبت به شناسایی اراضی مناسب در نزدیکی صنایع و به دور از کاربری های مسکونی جهت ایجاد پارکینگ برای ساماندهی توقف خودروهای سنگین اقدام کرده است.

سارویی، این اقدام را گامی موثر در راستای رفع مزاحمت های ناشی از حضور و توقف خودروهای سنگین در حاشیه معابر محلات مسکونی منطقه دانست.

وی اظهار داشت: حوزه معاونت خدمات شهری و محیط  زیست منطقه ۲۱ نسبت به پاکسازی و تسطیح این اراضی و ایجاد مبادی ورودی اقدام کرده است.

سارویی در پایان ضمن اشاره به صرف کمترین هزینه و نقدینگی در اجرای این طرح، تاکید کرد: در راستای ساماندهی توقف خودروهای سنگین در حاشیه معابر سطح منطقه، مباحث مربوط به مالکیت این اراضی و عدم تعرض به حقوق مالکانه شهروندان نیز از طرف شهرداری منطقه مورد توجه قرار گرفته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: