جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 دی 1394     
نور بخش:
گره بیمه تاکسیرانان باز شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تاکسیرانان جدید در سراسر کشور از امروز می‌توانند برای ثبت نام این بیمه به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند.

سید تقی نور بخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری با اشاره به حل مشکل بیمه تاکسیرانان، اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که در سال 89 از محل هدفمندی یارانه‌ها و سازمان تامین اجتماعی در خصوص تحت پوشش قرار گرفتن تاکسیرانان منعقد شده بود به دلیل کمبود اعتبار، با مشکل روبرو شدیم که خوشبختانه از امروز تمامی مشکلات این بخش حل شده است.

وی با بیان این که در دولت دهم متاسفانه تنها 10 درصد از سهم دولت تخصیص داده شد، تصریح کرد: برای اجرای بیمه تاکسیرانان جدید با کمبود اعتبار مواجه شدیم که سازمان را دچار چالش کرد.

نور بخش ادامه داد: در سال 93 با پرداخت حق بیمه از سوی دولت در اجرای آن مشکل به وجود نیامد، اما در سال 94 هیچ پرداختی در رابطه با بیمه تاکسیرانان به سازمان تامین اجتماعی تعلق نگرفت.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حل مشکل بیمه تاکسیرانان، افزود: متقاضیان بیمه تاکسیرانی در سراسر کشور می‌توانند از امروز به شعب تامین اجتماعی مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

نوربخش در خصوص پیش بینی تعداد رانندگان جدیدالورود ادامه داد : در حال حاضر  یک میلیون نفر راننده درون و برون شهری تحت پوشش این سازمان هستند که با بررسی های صورت گرفته پیش بینی می شود حدودا 15 هزار راننده جدید به این لیست اضافه شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به نسخ الکترونیک افزود : پایلوت این طرح در استان یزد آغاز شد که با هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت و درمان ، امیدواریم بتوانیم این طرح را در سال جدید اجرایی کنیم .

وی بیان کرد : 80 میلیارد تومان در ماه جاری برای ارتقا هتلینگ بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی به استان ها تخصیص داده شد.

نوربخش در خصوص دومین مرحله از وام 2 میلیون تومانی بازنشستگان گفت : مرحله دوم این طرح در بهمن ماه با حدود 40 میلیارد تومان اعتبار اجرا خواهد شد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: