جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 دی 1394     
چالش بر سر تراموای آتلانتا ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سیستم تراموای جدید آتلانتا از ابتدا با چالش مواجه بوده است.

منتقدان پس از عدم موفقیت سیستم تراموای 4.3 کیلومتری جدید آتلانتا در رسیدن به اهداف تعیین شده، این پروژه را اتلاف پول مالیات دهندگان می دانند اما برخی دیگر خوشبین هستند که بی خانمان ها از ایستگاه های این سیستم به عنوان سقفی برای استفاده بهره می برند.

اکنون که تراموای آتلانتا شروع به دریافت کرایه کرده است به نظر می رسد تعداد مسافران آن کاهش یابد. گزارش شده است که شهردار و دیگر حامیان تراموا تقاضای صبوری مردم را دارند چرا که به نظر آن ها با تمام چالش های موجود این سرمایه گذاری ارزشمند است.

حامیان تراموا که اظهار داشته اند موضع رسانه ها در این زمینه خصمانه است و آمار سفرهای تراموا در سال اول امیدوار کننده بوده بر این باور هستند که مسیرهای کنونی این سیستم کافی نیستند. آن ها ادعا می کنند که توسعه این مسیرها در دهه های آینده کمک می کند تا سیستم پاسخ گوی افراد بیش تری باشد و صرفا برای مسافرانی که هتل های آن ها در نزدیکی خطوط کنونی است فعالیت نکند.

مخالفت با این تراموا حامیان آن را نگران کرده که شاید بودجه فدرال برای توسعه آینده آن با مشکل مواجه شود اما منتقدان بر این باروند که این پول می تواند در جایی بهتر هزینه شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: