جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 دی 1394     
بودجه95 شهرداری هفته آینده تقدیم شورای شهر می شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون برنامه‌ريزي، توسعه شهری و امور شوراهاي شهرداري تهران گفت: بودجه سال 95 پایتخت سه شنبه هفته آینده تقدیم شورای شهر تهران می شود.

ناصر اماني ، با بیان اینکه پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دستورات شهردار تهران  در تهیه بودجه سال آینده پایتخت به الگوي اقتصاد مقاومتي توجه شده است، افزود: توسعه حمل‌ونقل عمومی بخصوص حمل ونقل  ريلي (مترو)، حفظ و توسعه فضاي سبز و  تسويه ديون پيمانكاران از اولويت‌هاي بودجه سال آينده شهرداري است.

وی با اشاره به عزم جهادي مدیریت شهری تهران در تنظيم وتقديم به موقع بودجه سال آینده پایتخت، خاطرنشان کرد:خوشبختانه یکی از اقدامات مهم  اداره کل برنامه وبودجه راه اندازي سامانه تدوين بودجه بود که توانسته تمام فرآيندهاي بودجه اي را بطوردقيق و مکانيزه  ثبت کند.

 امانی با تاکید بر اینکه كم كردن همايش‌ها و مراسم‌های غیرضروری  از برنامه‌هايي است كه در الگوي اقتصاد مقاومتي به آن توجه شده، تصریح کرد: در بودجه سال آینده به كاهش هزينه‌هاي جاري در فعاليت شهرداري البته بجز افزايش هاي قانوني حقوق كارمندان و كارگران و جلوگيري از هر نوع اضافه شدن لوازم اداري و مبلمان به سيستم درون شهرداري بیش از پیش توجه شده است.

وی با بیان اینکه تجهيز و بهره برداري از باغ كتاب تهران و مجموعه تئاتر خاوران  نيز مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به موضوع پيشگيري از بحران نیز توجه خاص شده است. تجهيز گروه هاي دوام ، ايجاد محرك درنوسازي بافت های فرسوده شهرتهران و توجه به سيستم هاي هشدار سيل وزلزله از ديگر ويژگي هاي بودجه سال آينده است.

اماني با اشاره به اینکه توجه به مركز تاريخي و ميراثي شهرتهران يعني منطقه 12 نیز در بودجه سال آينده  پیش بینی شده، گفت: درهمین راستا توسعه فضاي سبز و ايجاد چهار بوستان فرا منطقه اي براي جذب و حضور مردم و بازگرداندن زندگي به اين نقطه از شهر در اولویت قراردارد.

 معاون برنامه‌ريزي، توسعه شهری و امور شوراهاي شهرداري تهران در ادامه تاکید کرد: بودجه سال 95 با عنايت به توصيه و بيانات مقام معظم رهبري درخصوص اولويت بخشيدن به حفظ باغات و حريم شهر، گسترش فضاهاي سبز و باز، سيما و منظر شهري و با رعايت كليه قوانين و مقررات موضوعه و اسناد بالادستي و بخش‌نامه‌هاي ابلاغي وزارت كشور تدوين  شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: