جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 دی 1394     
پیشرفت 95 درصدی متروی فرودگاه مهرآباد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه از انجام موفقیت آمیز تست سرد فرودگاه مهرآباد خبرداد .

هابیل درویشی در حاشیه مراسم تست سرد فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: طبق وعده ای که به شهروندان داده بودیم عملیات ساخت متروی فرودگاه مهرآباد در مراحل پایانی خود قرار دارد و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به ویژگی های این خط مترو بیان کرد: خط متروی فرودگاه مهرآباد یکی از خطوط ویژه متروی تهران است که طول آن دو کیلومتر بوده ودارای 4 ایستگاه است .

درویش ادامه داد: ایستگاه ابتدایی این خط از ایستگاه بیمه از خط 4 مترو انشعاب گرفته و دارای دو ایستگاه میانی است .

به گفته وی ایستگاه یک متروی فرودگاه مهرآباد در ورودی فرودگاه قرار دارد و ایستگاه دو بین ترمینال 1و 2 فرودگاه مهرآباد و ایستگاه 3 نیز بین ترمینال 4 و6 فرودگاه مهراباد قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به پیشرفت 95درصدی عملیات عمرانی این مترو یادآورشد: طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود متروی فرودگاه مهرآباد تا پایان 94 مسافر گیری خود را انجام می دهد .

درویش با اشاره به ساخت واگن های ویژه این مترو تاکید کرد : واگن های متروی فرودگاه مهرآباد ویژه است که اکنون در شرکت واگن سازی تهران در حال ساخت است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: