جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 دی 1394     
احتمال اجرای طرح زوج و فرد در شهرهای دیگر هند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، نتیجه طرح زوج و فرد در دهلی می تواند بر تصمیم گیری در مورد اجرای این برنامه در ماهاراشترا نیز تاثیرگذار باشد.

حزب کنگره ملی خواستار انتخاب این طرح شده است. وزیر دارایی، Sudhir Mungantiwar اظهار داشته دولت قبل از هرگونه تصمیم گیری در انتظار نتایج تجربه اجرای این طرح در دهلی است. وی اظهار داشت: "ما هر کاری بتوانیم انجام می دهیم و تمام ایده ها برای کاهش ترافیک و آلایندگی در بمبئی را به کار می بریم. فعلا تنها چهار روز از اجرای این طرح گذشته و نمی توان صرفا در چند روز نتایج آن را بررسی کرد."

رئیس NCP Mumbai Unit، Sachin Ahir گفت: "ما باید طرح زوج و فرد را که اکنون در دهلی اجرا می شود در جاده های بمبئی نیز اعمال کنیم تا این شهر را نیز از آلودگی هوا رهایی بخشیم. اگر این طرح موفق شود رفت و آمد حدود 50 درصد از خودروها در هر روز کاهش می یابد. این امر هم چنین به کاهش آلودگی نیز کمک خواهد کرد چرا که 26 درصد از آلودگی کربن و گازهای گلخانه ای ناشی از استفاده از محصولات نفتی است."

از زمان اجرای طرح زوج و فرد در دهلی، جدیدترین آمار از کیفیت هوا در 18 منطقه از دهلی روند ثابت کاهشی آلودگی را نشان می دهد. اگر گزارشات به همین روال ادامه داشته باشند می توان در انتظار اجرای این طرح در ماهاراشترا نیز بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: