جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 تير 1393     
اتوبوس های الکترونیکی قولی دادند که نتوانستند به آن وفاکنند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،اتوبوس الکتریکی موقت  یاکیما اینجا خواهد ایستاد و حرکت خواهد کرد درست مثل هر وسیله ای حمل ونقل دیگری که طی مسیر حرکتش این کار را می کند.

اما این ملاقات موقت که مقرر شده است تا پایان این هفته ادامه یابد ،چشم انداز جدیدی در آینده سفر با اتوبوس به وجود می آوردگرچه به طور واقع گرانه این آینده اندکی با کیمیا فاصله دارد .

در این هفته ، این اتوبوس40 فوتی ،در مسیرهای حمل ونقل یاکیما حرکت کردند.این اتوبوسهابابه کارگیری موتورهاBRDو بخش کمکی ماشین های  چینی وباطری های شارژی که بخش سازنده اتوبوسهای الکترونیکی در قسمت ساخت RVهای سابق ،در خارج از لس آنجلس هستند.آن ها شامل SPOKOME,وشهرهای 3گانه می شوند.

در یاکیما ، عکس العمل هاخیلی شبیه به هرعکس العملی بود که با دیدن وسیله ای براق و جدید به وجود می آید:بازدیدهای خوبی داشت ،اما شوک های تکان دهنده ای نیز در پی داشت.

برچسب قیمت 80000 دارای تقریبا 2برابر اتوبوسهای دیزلی حمل و نقل یاکیما هستند.حتی با وجود قیمت های کاسته شده از پس انداز سوخت ، اتوبوس های الکترونیکی نتوانستند پیشرفتی کنند.اول تاکنون که اینطور بوده است.

خارج از قیمت های افزایشی در پیش رو ، مسئله ی دیگر این است که اتوبوس تا چه مدت می تواند با یک باتری سر کند.

مسیرهای حمل ونقل  یاکیما به طور معمول 13ساعت در روز در حرکت هستند،در حالی که طی امتحان کردن آن باطری بین8 تا10ساعت در روز دوام آورده است.

مسئله دیگر برای آژانس هایی که می خواهند با اتوبوس های الکتریکی کار کنند،وزن باطری است که به اتوبوس اضافه می شود که به خسارت های وارده بر خیابان ها را افزایش می دهد و میزان هزینه ی تعمیر سطح خیابانها را بالا می برد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: