جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 دی 1394     
بخشودگی 100 درصد عوارض صدور پروانه مسکونی در بافت فرسوده منطقه 12

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 12 تهران از بخشودگی 100 درصد عوارض صدور پروانه مسکونی در بافت فرسوده ی این منطقه خبر داد.

عابد ملکی شهردار این منطقه گفت : در راستای سیاستهای شهرداری تهران و نگاه ویژه ی شهردار تهران به نوسازی بافتهای فرسوده ، بخشودگی 100 درصدی عوارض صدور پروانه مسکونی و همچنین یک طبقه تسهیلات تشویقی املاک واقع در بافتهای فرسوده منطقه 12 به ویژه در محله هرندی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع شهر تهران کاهش سکونت پذیری در سطح شهر تهران را دنبال می نماید گفت : با توجه به بحث شب مردگی در منطقه 12 با هماهنگی و تائید مدیریت عالی شهرداری تهران رویه در این منطقه بر آن است تا افزایش جمعیت پذیری را داشته باشیم و درصد سکونت را بالا ببریم.

شهردار منطقه 12 همچنین به نگاه ویژه مدیریت شهری بر نوسازی بافت محله هرندی اشاره کرد و گفت : مطابق ضوابط و مقررات طرح تفصیلی یکپارچه شهر تهران ، در پهنه ی مسکونی محله هرندی سطح اشغال مجاز 50 درصد است که درصددیم در راستای پایش و تدقیق طرح تفصیلی منطقه 12 و همچنین شکل گیری بخش اعظم بافت این محله با سطح اشغال 60 درصد مطابق طرح تفصیلی قدیم شهر تهران ، پهنه ی مسکونی محله هرندی را از R251  به R121 تغییر و سطح اشغال را از 50 درصد به 60 درصد افزایش دهیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: