جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 دی 1394     
آموزش خط سفید به 3 هزار نفر راننده آژانس در منطقه 20

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران گفت: در حال حاضر در این منطقه به 3 هزار راننده ی موسسات کرایه اتومبیل شهر ری در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم (ع) خط سفید توسط اساتید از سازمان حمل و نقل و ترافیک آموزش داده می شود.

ابوذر ریاضی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به هدف از اجرای این آموزش اظهار داشت: در راستای اجرای طرح خط سفید علاوه بر توسعه زیرساخت های ترافیکی در معابر و بزرگراه ها آشنایی رانندگان منطقه با پروژه خط سفید و رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، استقرار و نظم و ارتقاء فرهنگ ترافیکی را به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین هدف این طرح دانست.

وی در خصوص اقدامات پلیس در راستای آموزش خط سفید افزود: در حال حاضر پلیس راهور نیز همکاری هایی در راستای اجرای پروژه خط سفید دارد اما همچنان در خصوص اعمال قانون در برخی از مناطق تهران با ضعف مواجه است.

وی در خصوص کلاس های آموزش خط سفید به رانندگان تصریح کرد : در این کلاس هاروزانه 200 نفر طی 15 روز کاری مورد آموزش خط سفید قرار خواهند گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران خاطرنشان کرد: آموزش خط سفید از طریق سراهای محله ، مساجد ، مدارس و مراکز فرهنگی در سطح محله به افراد آموزش داده می شود.

ریاضی در ادامه گفت: پیش از این نیز 3 هزار و پانصد نفر از راننده های ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی با اصول و مبانی آشنا شده و مورد آموزش قرار گرفته اند و به سفیران پیشتاز خط سفید پیوسته اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آموزش خط سفید به شهروندان بصورت رایگان ارائه می شود و تمامی افراد می توانند با مراجعه به سراهای محله و یا شهرداری منطقه اقدام به ثبت نام نمایند.

وی در پایان در خصوص ارائه گواهینامه آموزشی به افراد گفت: آموزش خط سفید با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی شهرداری منطقه 20 برای شهروندان برگزار می گردد و در پایان گواهینامه آموزشی به افراد ارائه می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: