جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 دی 1394     
ممنوعیت تردد وسایط نقلیه سنگین در محور کرج _ چالوس

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت جوی در کشور گفت: در حال حاضر در محور دندی به تکاب در استان زنجان بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ اسفندی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: همچنین سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

وی افزود: هم اکنون در محورهای پونل به خلخال در استان گیلان ، شمشک به دیزین در استان تهران ، بوکان به مهاباد و مهاباد به یردشت در استان آذربایجان شرقی و سروآباد به پاوه در استان کردستان به علت بارش برف و کولاک و یخبندان مسدود است.

رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر محور دلگان در استان سیستان و بلوچستان به علت طغیان رودخانه های محلی و جاری شدن سیلاب تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

اسفندی با اشاره به ممنوعیت تردد موتورسیکلت ها گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 16 دی ماه تا ساعت 24 روز جمعه 18 دی ماه از محورهای کرج - جالوس ، هراز ، فیروزکوه و تهران-سمنان-مشهد وبالعکس ممنوع است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تردد انواع تریلر وکامیون وکامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع می باشد.

وی اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 18 دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 الی 23 روز جمعه 18 دی ماه از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور اظهار داشت: هم اکنون تردد کلیه تریلر ها در محور هراز ممنوع است همچنین تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت  8 الی 24 روزهای چهار شنبه ، پنج شنبه و جمعه در تاریخ های  16، 17، 18 دی ماه از محورهراز ممنوع می باشد.

اسفندی در ادامه گفت: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت  8 الی 24 روز جمعه 18 دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: