جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 تير 1393     
اجرای طرح پیاده رو خیابان یافت آباد از سال آینده

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 17 تهران گفت: طراحی پروژه پیاده راه خیابان یافت آباد به انجام رسیده و این طرح پس از رفع معارضان تاسیساتی اجرایی می شود.

بهروز محمدزاده با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی فاز نخست طرح پیاده راه خیابان یافت آباد حدفاصل خیابان شاندیز تا بزرگراه آیت الله سعیدی از اوایل سال آینده آغاز می شود.

هم اکنون عابران پیاده در شهر تهران کمترین سهم را در بهره مندی از فضای شهری دارند. این  موضوع در محدوده هایی که نیاز به توقف شهروندان دارد، همانند مراکز تجاری و اقتصادی بیشتر به چشم می خورد.

وجود همین معضل بود که ایده ساخت پیاده راه را به ذهن مسوولان آورد و آنها برای احترام به عابران پیاده و ایجاد فضایی در خور شهروندان، اقدام به ایجاد پیاده راه در برخی از خیابان های شهر کردند. یکی از طرح هایی که در این راستا در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است، پیاده راه کردن خیابان یافت آباد حدفاصل خیابان شاندیز تا بزرگراه آیت الله سعیدی است که این خیابان بازار بورس مبلمان تهران نیز است.

خيابان يافت آباد يکي از معابر پرتردد منطقه 17 است که اگرچه عرض مناسبي هم دارد، با اين حال تردد خودروها و حضور نامنظم ماشين هاي بارگيري و تخليه اقلام چوبي ترافيک اين خيابان را چند برابر کرده است. اين موراد و البته تاثير بار کاذب ترافيکي اين خيابان بر ترافيک بزرگراه شهيد آيت الله سعيدي باعث شد اين طرح در دستور کار قرار بگیرد.

شهردار منطقه 17 با بیان اینکه اجرای طرح پیاده راه شدن خیابان یافت آباد در حال پیگیری است، اظهار کرد: فاز اول این پروژه از خیابان شاندیز تا بزرگراه آیت الله سعیدی اجرا می شود که سعی داریم امسال بحث معارضان تاسیساتی را حل کرده و از ابتدای سال آینده عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه تاسیسات این محدوده باید زیرزمینی شود، تصریح کرد: ساماندهی خیابان یافت آباد که بورس مبل تهران است خواسته خود کسبه است و ما امیدواریم با توجه به مقدماتی که پیش بینی کرده ایم از ابتدای سال آینده استارت کار زده شود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: