جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 دی 1394     
تکمیل نصب سیستم های پشتیبانی 4G در متروی شیکاگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، کل سیستم متروی سازمان حمل و نقل شیکاگو (CTA) در خطوط Red و Blue اکنون دارای پوشش خدمات اینترنت بی سیم 4G هستند که این شهر را به بزرگ ترین شهر در آمریکای شمالی با پوشش کامل 4G بی سیم در تمام سیستم ایستگاه ها و تونل های مترو تبدیل کرده است.

CTA اعلام کرد نصب سیستم های 4G را به پایان رسانده است و 400 هزار مسافر که هر روزه از مترو استفاده می کنند می توانند از این خدمات استفاده کنند. هم چنین تکمیل این طرح، رضایت شهردار Emanuel را در پی داشته است که هدف ارائه پشتیبانی 4G بی سیم در 35 کیلومتر از ایستگاه ها و تونل های خطوط Blue و Red را تعیین کرده بود که دو خط شلوغ متروی این شهر هستند. CTA به تازگی نصب سیستم ها در خط Red را کامل کرده است در حالی که ماه گذشته این طرح در خط Blue تکمیل شده بود.

این ارتقای شبکه که از اوایل سال 2015 شروع شد اکنون برای میلیون ها مسافر متروی شیکاگو تجربه اینترنتی سریع تر را فراهم می سازد. طراحی و نصب این سیستم ها حدود 50 فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

پشتیبانی 4G بی سیم اکنون در 20 کیلومتر از خط Blue و 14 کیلومتر از خط Red موجود است.

این پروژه هزینه ای در حدود 32.5 میلیون دلار داشته است. این طرح یکی از چندین برنامه شهردار Emanuel برای نوسازی زیرساخت های شهر و بهبود سیستم حمل و نقل شیکاگو در سطح جهانی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: