جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 دی 1394     
قرارداد خاکپور دلی است

فارس: حبیب کاشانی در مورد عدم حضور محمد خاکپور در مراسم بدرقه تیم ملی و اینکه آیا او به خاطر بسته نشدن قراردادش این اقدام را انجام داده،‌ عنوان کرد: خاکپور به تنها چیزی که فکر نمی‌کند بحث قرارداد است و اصلا این موضوع برایش دیگر اهمیتی ندارد. وقتی در یک مجموعه به این مسائل اهمیت داده نمی‌شود او هم دیگر تصمیم گرفته کار خودش را انجام دهد و برای تیم ملی امید تلاش کند.

وی در مورد دلیل شرکت نکردن او در مراسم دیروز خاطرنشان کرد: تا شروع مراسم از شرکت‌ نکردن خاکپور در مراسم بی‌خبر بودم. او بدون اطلاع من در مراسم شرکت نکرد. خاکپور قراردادش با تیم ملی امید دلی است و کاری به این مسئله که با او قرارداد می‌بندند یا نه،‌ندارد. او یک سال بدون قرارداد کارش را دنبال کرده و از حالا هم به خاطر کشور و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی بدون توجه به این مسائل تلاش می‌کند. تمام فکر و ذهن ما و او این است که تیم ملی امید با قدرت در مسابقات حاضر شود و نتایج قابل قبولی به دست آورد.

مدیر تیم ملی امید در رابطه با وضعیت روزبه چشمی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم مشکل چشمی رفع شود. او ساعت 13 و 30 دقیقه به مشهد سفر می‌کند و همراه تیم ملی به دبی می‌رود. نباید فراموش کنیم او از مؤثرترین بازیکنان تیم است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: