جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 دی 1394     
ایستگاه های اتوبوس تندرو در منطقه 7 بهسازی می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از بهسازی ایستگاه های اتوبوس BRT (تندرو)  در این منطقه با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی خبر داد.

امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: خطوط ۱ و ۹ اتوبوس‌هاي تندرو در منطقه از جمله ايستگاه‌هاي پر‌ تردد در خيابان انقلاب و بزرگراه امام علي(ع) است، از همین رو بهسازي و رسيدگي به وضعیت اين ايستگاه‌ها را در اولویت کار معاونت قرار داده ایم.

وی  با تاکید بر اینکه افزایش مطلوبیت استفاده از سیستم حمل ونقل عمومی و بهینه سازی ایستگاههای اتوبوس از اولویت های مدیریت شهری است، تصریح کرد: تعويض شيشه‌هاي ايستگاه و تعويض قاب نقشه‌هاي مسير، تعويض ساعت‌هاي فرسوده و مانيتورهاي هماهنگي با مركز كنترل ساعت ورود و خروج اتوبوس به ايستگاه، نصب روشنايي جديد و پيام‌هاي آموزشي از جمله مواردی است که در این طرح اجرا می شود.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه اين اقدامات به جهت کاهش مزاحمت برای شهروندان و مسافران در شب اجرا می شود، خاطرنشان کرد:  تا پايان دي‌ماه، 7 ايستگاه خط 1 و 2 مسیر امام علي(ع) بهسازي خواهد شد.

وی درباره ورود ناوگان جديد به خط يك گفت: با توجه به تأكيد افزايش امكانات رفاهي براي حمل‌ونقل عمومي، امسال با آغاز سال تحصيلي جديد شاهد ورود چند ناوگان جديد در خط بوديم و اميدواريم با بهسازي ايستگاه‌ها رضايت مسافران در استفاده از وسايل حمل‌ونقل عمومي را افزايش دهيم.

معاون حمل‌ونقل ترافيك منطقه 7 با اشاره به اینکه واحد اتوبوسرانی منطقه به طور پیوسته در حال تعمیر، نگهداری، تجهیز و ایمن سازی ایستگاه های بین خطوط است، تصریح کرد: نصب سیستم روشنایی در داخل ایستگاه های اتوبوس ، نظافت ،شستشو و رنگ آمیزی سرپناه ایستگاه اتوبوس از جمله فعالیتهای واحد اتوبوسرانی منطقه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: