جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 دی 1394     
حمل و نقل عمومی در لس آنجلس بر سالمندان متمرکز می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل عمومی لس آنجلس کانتی اقداماتی در جهت بهبود حمل و نقل و تمرکز آن بر سالمندان انجام داده است.

توسعه دسترسی به ایستگاه ها، اتوبوس ها و قطارها با ویژگی هایی همچون بالابرهای بیش تر، صندلی های رنگی با اولویت بندی برای نشستن افراد، فضای بیش تر برای ویلچرها و واکرها، مسیرهای دارای دستگیره در پلتفرم ها و فونت های بزرگ تر تابلوها تنها برخی از اقدامات سازمان حمل و نقل عمومی لس آنجلس کانتی برای حمل و نقل آسان تر و جذاب تر برای سالمندان است.

شاید اجبار به راه رفتن بین ایستگاه ها یا مسیرها و ایستادن در محوطه های انتظار برخی سالمندان را از استفاده از اتوبوس و قطار پشیمان کند. در عین حال حمل و نقل در این شهر با مشکلاتی همچون اتوبوس ها و قطارهای بسیار شلوغ، کمبود نیمکت در بسیاری از محوطه های انتظار و مسافرانی مواجه است که راضی به دادن صندلی خود به سالمندان و افراد در اولویت نیستند.

این سازمان اعلام کرده در حال حاضر تنها حدود 6 درصد از مسافرانش بالای 65 سال سن دارند در حالی که سالمندان بیش از 12 درصد از جمعیت این شهر را تشکیل داده اند. تا سال 2030 از هر 5 نفر یک شهروند لس آنجلس بالاتر از 65 سال خواهد بود که دو برابر میزان اعلام شده در سال 2000 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: