جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 دی 1394     
راه اندازی سیستم الکترونیکی و پایش در ناوگان تاکسیرانی

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار داشت : سیستم الکترونیکی و پایش اتحادیه تاکسیرانی در راستای کمک به شهرداری نیوز گفت : این شبکه الکترونیکی به صورت پایلوت در شهر های آمل ، اراک ، رباط کریم ، ملارد و کرج ارائه می شود و با این سیستم عملکرد کل نیروهای تاکسیرانی پایش خواهد شد .

وی افزود : همان طور که ناوگان تاکسیرانی در خدمت عموم مردم بوده ، باید برای حفظ آرامش و امنیت مردم برنامه ریزی های منظمی اجرا کند به همین منظور در سال جاری نرم افزاری را طراحی کرده تا توسط آن اطلاعات هر فردی که وارد ناوگان تاکسیرانی می شود استعلام هایی را از سوی ارگان های مربوطه که شامل عدم استفاده از مواد مخدر ، عدم سوپیشینه و تخلفات خودرو در حوزه تاکسی است ارائه می دهد و همه این موارد در سیستم تاکسیرانی ثبت می شود .

طبیبی تصریح کرد : با کمک این سیستم افرادی که در سازمان تاکسیرانی فعالیت دارند می توانند حتی از منزل با دسترسی به اینترنت وارد سامانه شده و برای تقاضای مرخصی خود اقدام نمایند .

وی اظهار داشت : در این سیستم زمان مراجعه هر راننده تاکسی به صورت اتوماتیک در این سامانه ثبت شده و اطلاعات لازمه را می توان کسب کرد .

طبیبی خاطرنشان کرد : از شهرهایی که در گذشته این سامانه را داشته اند می خواهیم سیستم خود را به سیستم تاکسیرانی کشور وصل نموده و از طریق وب سایت ، داده های خود را ثبت نمایند تا در آینده ای نزدیک این طرح در تمام کشور اجرا شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: