جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 تير 1393     
پاسخ به منتقدان ساماندهی موسیقی

فردا: تمام کلاس‌های آموزشی فرهنگسراها در حوزه مسائل اجتماعی قرار می‌گیرند که نیاز به نظارت دارند و برخی از کسانی که نسبت به ساماندهی کلاس‌های آموزش موسیقی انتقاد و موضع دارند، دنبال سوء استفاده هستند.
 
مجتبی رحماندوست عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره طرح ساماندهی کلاس‌های آموزش فرهنگسراها که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مطرح شده گفت: چه چیزی در ایران یا در کشورهای دیگر وجود دارد که نیاز به نظارت یا بهبود و ساماندهی نداشته باشد؟ در هر عرصه به ویژه مسائل فرهنگی باید نظارت وجود داشته باشد و در هر کشوری چارچوب‌های نظارتی وجود دارد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مسائل اجتماعی از جمله کلاس‌های آموزش موسیقی جزو مسائل شخصی نیستند و در حیطه مسائل جامعه قرار می‌گیرند و باید بر آنها نظارت کرد. اصلا نوع کلاس تفاوت نمی‌کند؛ مگر می‌شود بدون نظارت و ساماندهی اجازه داد در کلاس‌های آموزشی هر چه دلشان می‌خواهند تدریس کنند.
 
رحماندوست با اشاره به برخی واکنش‌ها نسبت به طرح ساماندهی کلاس‌های آموزشی موسیقی گفت: وقتی جلوی حرکت یک کودک  به سمت آتش گرفته شود هم کودک ناراحت می‌شود اما رافت پدر و مادر اجازه نمی‌دهد کودک متضرر شود. برخی که می‌گویند نیاز به نظارت و ساماندهی نیست و امروز منتقد سرسخت هستند، اگر کار دست خودشان بیفتد به سختی نظارت می‌کنند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: اینجا جمهوری اسلامی ایران است؛ باید عزت خود را حفظ کنیم و اینکه برخی بگویند نباید نظارت و ساماندهی باشد، به این دلیل است که متضرر می‌شوند چون برخی دنبال سوء استفاده هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: