جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 دی 1394     
"هادی نوروزی"مرداخلاق ورزش مازندران

ایسنا: نهمین آیین برترین‌های ورزش مازندران شامگاه پنج‌شنبه در سالن دانشگاه پیامبر اعظم ساری با حضور استاندار مازندران برگزار شد.
 
استاندار مازندران از کسب ۱۷ مدال از ۵۷ مدال مسابقات بازی‌های اینچئون توسط ورزشکاران مازندران خبر داد و با اشاره به کسب مدال‌های بسیار در میادین مختلف بین‌المللی اظهار کرد: قهرمانان ورزش مازندران با افتخار آفرینی در عرصه‌های مختلف ملی و جهانی موجب عزت و سربلندی نام ایران اسلامی شدند.
 
ربیع فلاح از مجاهدت‌ها و تلاش های ارزشمند ورزشکاران مازندرانی در عرصه رقابتهای ورزشی جهان، آسیا و ایران تقدیر کرد و افزود: کسب 334 مدال رنگارنگ ورزشکاران عزیز مازندرانی در آوردگاه المپیک و مسابقات جهانی و بین المللی در سال 93 افتخاری ماندگار و افتخار آفرین است.
 
وی با اعلام اینکه هیچ محدودیتی برای واگذاری طرح‌ها به هیچ قشری نداریم، تصریح کرد: از اداره کل ورزش و جوانان انتظار داریم در زمینه‌های مختلف با توجه به رویکرد علمی و فرهنگی به زیرساخت‌های ورزشی توجه داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه کارنامه ورزشی مازندران مایه مباهات و افتخار است و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: مازندران جزو استان‌های پیشرو در کشور درزمینهٔ ورزش و واگذاری پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام به بخش خصوصی است.
 
وی تشویق ورزشکاران و نخبگان را از وظایف مدیران اجرایی عنوان کرد و بابیان اینکه از کل اعتبارات استان بودجه‌ای برای حوزه ورزش در نظر گرفته‌ایم و این برای نخستین بار در استان انجام شد، اذعان داشت: حضور گسترده قهرمانان در رقابت‌های بین‌المللی آسیایی و جهانی گواه این است که تعداد قهرمانان مازندران در کشور بی‌نظیر است.
 
استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران نگین ورزش کشور است، اذعان داشت: در مسابقات جهانی و بین‌المللی در کره جنوبی ورزشکاران مازندران به‌ عنوان پرچم‌دار کاروان ورزشی جمهوری اسلامی بوده اند که این‌ یک افتخار برای مازندران پرافتخار است.
 
وی با اعلام اینکه ورزش علاوه بر نشاط و شادی در جامعه موجب اعتماد به ‌نفس می‌شود، افزود: ورزش همگانی و قهرمانی را باید توسعه دهیم و این امر از سیاستهای جدی دولت تدبیر و امید است و برای رسیدن به جامعه سالم باید ورزش را توسعه دهیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم با اعلام سهم 40 درصدی استان مازندران از مدال آوری در کشور عنوان کرد: مازندران به دنبال کسب مدال‌های بیشتر در حوزه ورزش است.
 
حبیب حسین زادگان با اشاره به اینکه مازندران دارای تنوع مدال آوری در رشته‌های ورزشی نیز هست، یادآور شد:ورزش مازندران در سال‌های اخیر رو به جلو حرکت کرده است.
 
وی گفت: ما دستگاه ورزش را دستگاه تعلیم و تربیت می دانیم و معتقدیم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان امید را در این بخش افزایش می‌دهد.
 
در این مراسم از 110 ورزشکار مازندرانی قدردانی شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: