جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 دی 1394     
آخرین اخبار از فیلم جدید کیانوش عیاری

تسنیم: کیانوش عیاری نویسنده و کارگردان سینمای ایران این روزها مشغول مراحل پیش تولید و تست گریم پروژه سینمایی «کاناپه» است، فیلمی که قرار است بعد از 5 سال بسازد.

طی فراخوانی که برای انتخاب بازیگر زن این پروژه از تاریخ 22 آذرماه تا امروز 9 دی‌ماه، انجام شده است، بیش از 3200 نفر برای تست بازیگری حضور یافتند.

البته عیاری تست بازیگری نگرفته است بلکه فیلم‌‌هایی که شبیه معرفی و رزومه علاقه مندان بازیگری است را ضبط کرده است. گویا عیاری دنبال چهره نابازیگری است که نقش سه خواهر را برای این فیلم بازی کند.

عیاری نویسنده و کارگردان «کاناپه» همچنین در حال بازنویسی بخش پایانی این پروژه سینمایی است و گویا پایان بازی که برای فیلمنامه در نظر گرفته بود را تغییر می‌دهد.

طبق برنامه ریزی‌های تیم تولید، قرار است که فیلمبرداری «کاناپه» از آخر دیماه، شروع شود.

حسن آقاکریمی مدیرتولید، شاهرخ دستورتبار مجری طرح و شبنم عرفی نژاد برنامه ریز و دستیار کارگردان از عوامل قطعی این پروژه هستند.

«خانه پدری» آخرین اثر سینمایی کیانوش عیاری سه سال قبل در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر با واکنش‌‌های متفاوتی اکران شد. این فیلم هم از آن دست آثاری است که اجازه اکران گرفت ولی بعد از یک روز، از پرده سینماها به پایین کشیده شد.

کیانوش عیاری، طراح سبک جدیدی از واقعیت‌گرایی در سینمای اجتماعی ایران است و ساخته‌های او معمولا، کنجکاوی‌برانگیز هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: