جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 دی 1394     
گل یا پوچ... بدون پوچ!

پرتاژ آگهی؛ سامانه سفارش اینترنتی غذای زودفود به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) طرح بی سابقه و هیجان انگیزی با عنوان "گل یا پوچ... بدون پوچ!" برگزار می کند.
 
در این طرح  هدایای نفیسی برای کسانی که از روز شنبه"12 دی ماه" تا روز چهارشنبه "16 دی ماه" اقدام به سفارش غذای خود از این سامانه کنند در نظر گرفته شده است، هدایایی از جمله یک دستگاه پلی استیشن 4، دو دستگاه گوشی آیفون 6S، دو سفر به جزیره کیش با همراه، دو ساعت هوشمند جدید سامسونگgear s2،  یک ماه ناهار رایگان برای دو نفر، 1 هفته ناهار رایگان برای 20 نفر، 100 عدد بلیت دو نفره سینما، 50 عدد بلیت تئاتر و هزاران جایزه ی دیگر…
 
گل یا پوچ... بدون پوچ!
 
چگونه برنده شویم؟!
برای اینکه شانس برنده شدن هر یک از جوایز فوق را داشته باشید کافی است یک سفارش غذا از هر یک از 1300 رستوران عضو زودفود در تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، تبریز و یا کرج ثبت کنید تا کد انتخاب جایزه برای شما ارسال شود سپس این شما خواهید بود که یکی از 6000 خانه جایزه را انتخاب می کنید و پشت آن خانه ها جایزه های مختلف قرار دارند. البته با شروع جشنواره خانه های جایزه یکی پس از دیگری توسط کاربران باز خواهند شد و برای امتحان کردن شانس خود و دریافت عیدی از زودفود باید سریع باشید. نگران برخورد با خانه ی پوچ نباشید چون همانطور که از عنوان طرح بر می آید هیچ خانه ای بدون جایزه نخواهد بود.
 
برای دریافت کدهای جایزه باید هزینه سفارش را آنلاین پرداخت کنید، امکان پرداخت از درگاه جیرینگ(ویژه مشترکین همراه اول ) و هپی کارت نیز بر روی سایت زودفود وجود دارد و با استفاده از این روشهای پرداخت دو کدجایزه برای شما ارسال خواهد شد.
 
از شنبه 12 دی ماه تا چهارشنبه 16 دی ماه فرصت شرکت در طرح جالب "گل یا پوچ...بدون پوچ!" را بر روی سایت http://zoodfood.com خواهید داشت. 
 
برای مشاهده لیست جوایز می توانید به آدرس فوق مراجعه نمایید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: