جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 دی 1394     
خط متروی دیگری در سنگاپور افتتاح شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Bombardier Transportation به همراه Land Transport Authority در سنگاپور و اپراتور حمل و نقل SBS ترانزیت افتتاحیه مرحله دوم خط متروی مرکز شهر (DTL) در 27 دسامبر 2015 را جشن گرفتند.

Bombardier تمام 111 قطار متروی  Movia برای این خط را یک هفته زودتر از موعد تحویل داده است.

خط متروی مرکز شهر 41 کیلومتری، سومین خط حمل و نقل پرسرعت جمعی در سنگاپور است. این خط در سه مرحله تکمیل خواهد شد. مرحله اول این خط که در حدود 4.8 کیلومتر طول و شش ایستگاه دارد در سال 2013 با 24 قطار متروی Movia افتتاح شد که توسط Bombardier تامین شده بود. مرحله دوم این خط 16 کیلومتر طول و 12 ایستگاه دارد که شامل ایستگاه های تعویض خط در Little India، Newton، Botanic Gardens و Bukit Panjang است. قطارهای جدید برای مرحله سوم این خط سال آینده توسط Bombardier تحویل خواهد شد.

قطارهای متروی Movia در این خط دارای تکنولوژی ECO4 هستند که رسیدگی به چالش های حمل و نقل پایدار و عملکرد کلی قطار را ممکن می سازد. این سیستم شامل تکنولوژی نیرومحرکه MITRAC با قابلیت ترمز احیا شونده به منظور کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری عملکرد سیستم است. یک سیستم تهویه هوای هوشمند نیز باعث کاهش مصرف انرژی می شود در حالی که با تعیین دما بر اساس نیازهای محیطی، رفاه مسافران را تضمین می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: