جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 تير 1393     
سرعت در اجرای پروژه های عمرانی

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از روند پروژه های عمرانی منطقه 3 بر برنامه محوری و سرعت در اجرای پروژه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و ... تاکید کرد و مسجد سید خندان را نمودی از اجرای این اصول عنوان کرد.

علیرضا دبیر گفت: در اجرای برنامه ها و پروژه های باید با سرعت عمل کرد و با برنامه ریزی اصولی و اعمال برنامه زمان بندی مناسب برای پروژه های در حال اجرا، در مسیر پیشرفت شهر تهران گام برداشت.

وی افزود: برنامه ریزی و نظام مند کردن پروژه ها و فعالیت های شهری باعث استمرار آن ها در دوره های مختلف مدیریتی می شود.

دبیر با تاکید بر موضوع برنامه محوری در معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری ابراز کرد: می توان ضمن رعایت زمانبندی دقیق در اجرای پروژه ها، شفافیت مالی خوبی در اعتبارات لحاظ نمود.

وی از تشکیل اتاق پایش در شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و خواستار ارتباط مستقیم مناطق با این واحد شد تا در تخصیص اعتبارات کمک بیشتری انجام شود.

وی اظهار کرد: دیدگاه امروز مسئولان در شورای اسلامی شهر تهران نسبت به فعالیت های شهرداری "دستگیری و کمک " به مدیران شهری برای داشتن شهری آباد است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر بودجه های اختصاصی به پروژه های شهری، کافی نیست با یک مدیریت مالی مناسب می توان پروژه های کم اهمیت را کنار گذاشت و در کنار آن مباحث مربوط به نگهداشت شهر مانند موضوع های اجتماعی، عمرانی، ترافیک و ... را با دقت بیشتری بررسی کرد.

وی در خصوص بحث نظارت افزود: امسال به تمامی اطلاعات شهرداری تهران دسترسی داریم و با دقت روند اجرای فعالیت ها و برنامه های آن را نظارت می کنیم.

وی  اجرای پروژه مسجد سید خندان را الگویی  برای پروژه های مشابه در مناطق خواند و خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه مساجد باید سرعت و دقت را لحاظ کرد، چرا باید ساخت یک مسجد سالها طول بکشد.

دبیر با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری یک هدف واحد را دنبال می کنند گفت: برای اینکه روند پروژه ها و فعالیت های شهری تسریع شود باید در قالب برنامه های اصولی قرار بگیرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: بحث چگونگی درآمد و هزینه های سرای محلات و برگزاری مناقصه های عمومی  دارای اهمیت است.

دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به همراه سلیمانی شهردار منطقه 3 و جمعی از مدیران منطقه از روند پروژه های عمرانی از قبیل ساخت مسجد سید خندان و قلهک، مجموعه فرهنگی و ورزشی محله ده ونک، تقاطع های غیر همسطح، استخر روباز در بوستان بهشت مادران، بررسی امکان دسترسی بلوار کاوه به بزرگراه شهید صدر بازدید کردند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: