جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 دی 1394     
ساخت پارکینگ در شهر برای بخش خصوصی منفعت ندارد

پارکینگ های طبقاتی نیاز به افزایش قیمت ساعت دارند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ساخت پارکینگ در شهر برای بخش خصوصی منفعت ندارد، گفت: درصورت واقعی شدن قیمت های ساخت پارکینگ ها، بخش خصوصی واردعمل می شود.

کامران اخباری با بیان اینکه بیشترین پارکینگ های موجود در شهر به محدوده مرکزی و جنوب شهرتهران اختصاص پیدا کرده است، در این باره گفت : شهرداری با بودجه محدودی که دراختیاردارد، ساخت پارکینگ طبقاتی را جزء برنامه های آتی خود قرارداده است.

وی افزود: شهرداری تهران برای ساخت پارکینگ های طبقاتی در سطح شهر نیاز به کمک های دولتی و افزایش قیمت ساعت توقف خودرو دارد. چراکه تنها در کلانشهرتهران مبلغ ساعت توقف پایین است.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تغییر قیمت ساعت توقف خودروها در پارکینگ های طبقاتی را مربوط به شورای شهرتهران دانست و تصریح کرد: درصورت افزایش قیمت ساعت توقف خودروها در پارکینگ های طبقاتی، بخش خصوصی نیز درساخت پارکینگ ها واردعمل می شود و تنها دست به ساخت پروژه های تجاری نمی زند و بدین ترتیب ساخت پارکینگ های طبقاتی در شهر تهران شتاب بیشتری می گیرد .

اخباری باتاکید براینکه افزایش قیمت ساعت توقف خوروها در پارکینگ های طبقاتی به شهرداری منفعتی نمی رساند،خاطرنشان کرد: شهرداری به پارکینگ های سطح شهر به چشم درآمدی نگاه نمی کند، بلکه نگاهش ارائه خدماتی به شهروندان است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: