جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 دی 1394     
گزینه هایی برای دستیابی به تحول در حوزه خودروسازی در ایران

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : هر چند امروز نگاه دولت و مجلس به سمت حمایت از صنایع داخلی متمرکز شده اما به جهت شرایط اقتصادی و مشکلاتی که به لحاظ کمبود منابع و مدیریت بر آن وجود دارد، تاکنون به میزان مناسبی از حمایت از این صنایع برخوردار نشده ایم.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با توجه به بسته حمایتی دولت برای خروج رکود از بازار خودرو تصریح کرد : خوشبختانه تصمیم اخیر دولت اقدامی دوسویه ای در حمایت از مصرف کننده و خودروساز داخلی بود .

وی در ادامه با اشاره به عملی شدن بخشی از حمایت های دولت از صنعت خودرو بر اهمیت توجه به دو موضوع مهم توسط خودروسازان تاکید کرد و گفت : توجه به کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش دو مساله مهمی است که خودروسازان باید نسبت به آن توجه جدی نمایند.

وی افزود : در صورت تمرکز بر این گزینه کیفیت بخشی و خدمات پس از فروش صورت گیرد مسلما شاهد تحول بزرگی در حوزه خودروسازی در کشور خواهیم بود.

نماینده بویر احمد و دنا در خانه ملت در ادامه خاطر نشان کرد : انتظار می رود کیفیت خودرو در ایران به میزانی افزایش یابد که به تراز خودروهای اروپایی  و برتر در دنیا دست یافته و در این راستا واردات خودرو به کشور نیز کاهش یابد.

زارعی اظهار داشت : با حرکت در این مسیر مسلما بحث اقتصاد مقاومتی نیز در حوزه خودروسازی ایران محقق گردیده و همزمان با این جریان علاوه بر اشتغال زایی خوبی در کشور بوجود خواهد آمد ، خروج ارز از کشور نیز کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به هزینه تولید خودرو در کشور گفت : قطعا راههایی وجود دارد که می توان  هزینه تمام شده خودروها را مدیریت نمود تا همزمان با رشد کیفی و مدیریت بر قیمت ها ، شاهد استقبال بیشتر مصرف کنندگان از خودروهای داخلی بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: