جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 دی 1394     
خطوط تاکسیرانی مترو صادقیه ساماندهی شد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: در راستای سرویس دهی مناسب به شهروندان و کاهش ترافیک مسیرهای منتهی به ایستگاه مترو صادقیه طرح ساماندهی خطوط تاکسیرانی اجرا شد.

ولی نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: ایستگاه مترو صادقیه به لحاظ تقاضای بالای سفرهای شهری یکی از پر تردد ترین نقاط سطح منطقه به شمار می رود که با توجه به نیاز شناسایی شده پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی در ضلع جنوب و شمال ایستگاه راه اندازی و به فعالیت می پردازد.

 وی با اشاره به ساماندهی خطوط تاکسیرانی خیابان رز و  ولیعصر(عج) گفت: توقف خودروهای مسافربر یکی از عوامل ترافیک در این نقطه بودند که به منظور ساماندهی خطوط مسافربری جلوگیری از آلودگیهای بصری و تامین رفاه مسافران طرح ساماندهی خطوط تاکسیرانی در این نقاط اجرا شد.

 نجاتی ساماندهی ترافیک خیابان های ولیعصر و رز را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

 معاون شهردار منطقه تصریح کرد: در این طرح با اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه مسافربری شخصی و جابجایی خطوط تاکسیرانی، مسیرهای ویژه جهت تامین دسترسی واحد های مسکونی و تجاری موجود در این خیابانها تامین و بهبود و ساماندهی ترافیک را موجب شد.

 به گفته نجاتی این طرح با هماهنگی پلیس راهور اجرا و خطوط تاکسیرانی با نرخ مصوب و تحت نظارت اداره تاکسیرانی منطقه به فعالیت می پردازد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: