جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 دی 1394     
آموزش بازیافت به ایستگاه‌های اتوبوس منطقه 14 رسید

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، شهردار منطقه 14 از اجرای طرح آموزش بازیافت در ایستگاه اتوبوس نواحی شش‌گانه منطقه 14 خبر داد.

 حمیدی با اشاره به آموزش‌های مستمر شهروندان در مراکز مختلف منطقه از جمله سراهای محلات، بوستان‌ها، مساجد، مدارس و ...گفت: در راستای رسيدن به آرمان‌های سازمان مدیریت پسماند و آموزش شهروندی در خصوص تفکیک پسماندهای خشک تولیدی در مبدأ، برای نخستین بار طرح آموزش و تبلیغات بازیافت در ایستگاه‌های اتوبوس منطقه اجرا می‌شود.

وی با اظهار امیدواری از اجرای این طرح در منطقه افزود: این آموزش‌ها که تاکنون در ایستگاه‌های پرتردد و محورهای اصلی منطقه چون خیابان پیروزی به اجرا درآمده شامل موضوعاتي چون فواید بازيافت و بازگشت آن به محیط‌زیست، صرفه‌جویی در مصرف انرژي، بازیافت دوباره مواد و چگونگی جمع‌آوری پسماندهای خشک است.

شهردار منطقه 14 بابیان این مطلب که به منظور تشویق شهروندان کیسه ویژه پسماند خشک و بروشور آموزشی نیز در این ایستگاه‌ها توزیع می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه به دلیل فرهنگ و بافت مذهبی این منطقه در خصوص تفکیک پسماند از مبدأ توانسته‌ایم به اقدامات قابل‌توجهی برسیم که کاهش پسماند نان خشک یکی از این موارد است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: