جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 دی 1394     
چرا ساندرو دوساعته تمام شد؟!

امير عالي زاده؛ براساس خبرهاي منتشر شده تعداد 2 هزار دستگاه رنو ساندرو در كمتر از 2 ساعت به فروش رفت.

علت استقبال خوب مشتريان از محصول جديد پارس خودرو را مي توان در اين نكته بررسي كرد كه كيفيت بالاي محصولات گروه رنو در چند سال اخير باعث شده است تا مشتريان پس از چند سالي كه از معرفي تندر 90 مي گذرد، از محصول جديد و مشترك رنو و پارس خودرو به گرمي استقبال كنند. ساندرو كه همان هاچ بك تندر 90 محسوب مي شود، مديون عملكرد و كيفيت خوب تندر90 است. در واقع تندر90 خودرويي است كه از ظاهري نه چندان جذاب برخودار است ولي به لحاظ عملكرد فني و كاربري هاي متعدد درون شهري و بين شهري و تامين رضايت مشتريان، عملكرد مطلوبي داشته و دارد و اين باعث شده است تا ساندرو هم در آغاز تولد در كشورمان، با  اقبال عمومي رو به رو شود.

چرا كه ساندرو با ظاهري جذاب و مدرن، در كلاس هاچ بك خودرويي است كه در حد خودروي سدان، انتظارت مشتريان را برآورده مي كند و ضمن پوشش سليقه هاي جوانان، همانند تندر 90، خواسته هاي خانواده هاي ايراني را نيز پاسخگو است. علاوه بر اين، ساندرو به دليل برخورداري از خدمات سراسري و گسترده ي شبكه خدمات پس از فروش گروه سايپا باعث آرامش خاطر مشتريان و استفاده كنندگان از اين محصول مي شود. اين موضوعي است كه دغدغه ي اصلي مشتريان و برخي از واردكنندگان خودرو است و فقدان زيرساخت هاي لازم خدمات پس از فروش مناسب در كشور براي بعضي از خودروهاي وارداتي مشكلي است كه ساندرو را در اين خصوص متمايز كرده است.

از طرفي ديگر در چند سال اخير به دليل وجود تحريم هاي بين المللي، محصول جديدي توسط خودروسازان داخلي با مشاركت خودروسازان خوشنام اروپايي به بازار عرضه نشده است. در زماني كه برندهاي متعدد چيني در رنج قيمتي نزديك به 50 ميليون تومان در بازار ايران جولان مي  دهند و همچنان با استقبال كم مشتريان ايراني روبه رو هستند، رنو ساندرو براي مشترياني كه به دنبال خودرويي با كيفيت، كم مصرف و ايمن هستند، بسيار ايده آل است.

سايپا توانسته است در كمتر ار 2 ساعت تعداد بيش از  2 هزار ساندرو را به فروش برساند و علت اين استقبال را بايد در خوشنامي شركت پارس خودرو در توليد محصولات با كيفيت و همچنين اعتبار شركت رنو جستجو كرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: